Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #1 Skrevet 1. februar 2015 Hva er tirsdagskosen, onsdagskosen, lørdagskosen i dag ))??? Gjesp, gjest og atter gjesp. Anonymous poster hash: bf3ba...96e
MarianeA Skrevet 1. februar 2015 #2 Skrevet 1. februar 2015 Ja kjedelige greier. Her koser vi oss hver dag og det er ikke noe å skrive om.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 Sikkert en feit stakkar som spør. Anonymous poster hash: c3360...515
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #4 Skrevet 1. februar 2015 Mye verre med alle disse "er jeg gravid" trådene Anonymous poster hash: 4a7a7...fdb
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #5 Skrevet 1. februar 2015 Jeg blir irritert hver gang jeg ser en "Har bare 345 kr igjen til 12. Februar" syt syt. Anonymous poster hash: 75692...87a
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #6 Skrevet 1. februar 2015 Disney on Ice. Anonymous poster hash: ea347...207
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #7 Skrevet 1. februar 2015 Innlegg fra damer som ikke har tatt test og som lurer på om de er gravide. Og type 'jeg har influensasymptomer, er jeg gravid?' og 'fikk så lyst på moreller, er det er symptom på graviditet?' TA EN TEST!! Arrrg Anonymous poster hash: 35061...b86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå