Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #1 Skrevet 1. februar 2015 Mannen kom overraskende tidlig hjem fra bytur, hjemkjørt av en fremmed. Såvidt han kunne stå og hadde store smerter. Han hadde falt helt ned en trapp på et utested, og sa at han ble dyttet. (..nå var han full, så vet jo ikke sikkert om dette er sant.) Jeg fikk hjulpet ham inn etter mye om og men og jeg løp for å ringe ambulanse. Han nektet, ville i seng. Når han kom i seng fikk han mer smerter og fikk pusteproblemer. "Jeg får ikke puste" Jeg ringte ambulansen. De fant ut at han hadde smerter ved ribbena på en side. Ingen blåflekk. Han ble geleidet inn i bilen i store smerter, han nesten gråt på veien fra sengen til bilen. Ulikt ham, dette er en mann som tåler mye smerte. Når jeg leser på nett ser det ut som man får smerter en dag eller to etter et ribbensbrudd, og at smertene øker i en ukes tid? Her var smertene ekstreme med en gang? Og han var drita ifølge ambulansen, da burde vel smerteterskelen være nokså bedøvd i tillegg? Har noen opplevd slik kraftig smerte og deretter "bare" fått brist/brudd? Eller kan det være noe verre her? Huff, vet ikke om jeg klarer å sove, men har et par små barn som står opp tidlig også.. Anonymous poster hash: 91f54...044
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #2 Skrevet 1. februar 2015 Uff. Skumle greier. jeg vet ikke noe om det, men brukne ribbbein er vel det mest logiske? Stror klem til deg! Anonymous poster hash: 51092...b6b
Gustav Klitt Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 Brukne ribbein kan punktere lungen, da vil man få problemer med pusten. Fint at han ble hentet, håper det går bra med dere.
Sint naken biltyv Skrevet 1. februar 2015 #4 Skrevet 1. februar 2015 Kan høres ut som brukne ribbein som har punktert en lunge. Håper det går bra med han.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #5 Skrevet 1. februar 2015 Hvordan gikk det med mannen din? Anonymous poster hash: 31a3b...f1c
Askepott 3 barnsmor Skrevet 1. februar 2015 #6 Skrevet 1. februar 2015 Huff😔 håper det går bra med mannen din. Klem fra meg😊
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #7 Skrevet 1. februar 2015 Hvordan går det? Anonymous poster hash: dbbd1...25e
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #8 Skrevet 1. februar 2015 Høres ut som ribbeinsbrudd med punktert lunge. Anonymous poster hash: f340a...ea4
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #9 Skrevet 1. februar 2015 Voksen man som drikker seg drita? Flaut Anonymous poster hash: f31d3...de5
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #10 Skrevet 1. februar 2015 Og du har aldri gjort en feil i ditt liv? *pinlig* Anonymous poster hash: 90bd7...f29
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #11 Skrevet 1. februar 2015 Sånn hadde min far det ved brudd i rygg. Håper det går bra med dere! Anonymous poster hash: ef66b...43d
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #12 Skrevet 1. februar 2015 Mannen hentet av ambulanse og du vet ikke hva som feiler han....? Godt du prioriterer dib i en sådan stund😧 Anonymous poster hash: c753d...b05
skjotta Skrevet 1. februar 2015 #13 Skrevet 1. februar 2015 Mannen hentet av ambulanse og du vet ikke hva som feiler han....? Godt du prioriterer dib i en sådan stund😧 Anonymous poster hash: c753d...b05 idiot. Ambulansefolkene kan ikke gi diagnose, og med små barn hjemme kan hun jo ikke hoppe i ambulansen. Når man bare sitter og venter på at noen skal ringe med info er DiB akkurat hva man gjør!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #14 Skrevet 1. februar 2015 Dere som er ute å slenger med leppa ro ned litt. Punkt 1 omfanget og tilstanden til forulykkede er ikke klar. Skadene hans kan være grunnen til at han virker drita. Punkt 2. Hva hadde du gjort kl 0400. Mannen er fraktet bort i ambulanse, barna sover, barmevakta svarer ikke og tankene flyr.. Du ville antageligvis gjort noe som virker fullstendig logisk der å da. Jeg bakte kake til min far som lå for døden, tok den nesten med slik at han kunne smake, men han var jo i koma og jeg visste det. Punkt 3 Uansett hvordan det går med mannen, tror dere at svarene i denne tråden er noe som hjelper HI. Tenk igjennom den potensielle effekten av hva dere skriver!! Dere er da ikke så trangsynt som dette viser!! Til hi, håper det går bra med både deg og mannen!! Anonymous poster hash: d778a...513
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #15 Skrevet 1. februar 2015 Hei! Ble sen oppdatering! Jeg hørte ikke at sykehuset ringte i femtiden da jeg sov. Sovnet rundt halv fem. De gjorde mange undersøkelser i natt men har ikke konkludert med noe brudd. Han ligger på intensiven enda. Snakket med sykepleieren i formiddag som sa at han nok bare var forslått.(?) Men de var ikke helt ferdige med tester enda og skal i røntgen nå. Mannen har hatt prolaps m/operasjon for en tid tilbake, så han har kjent på smerter. Dette virket verre enn prolapsen. Hihi, lurte bare på om noen hadde slike smerter ved brist/brudd, var ikke meningen å irritere eller stresse noen Jeg har ikke fortalt barna noe enda, men de er bare 1 og 2,5 år. HI Anonymous poster hash: 91f54...044
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #16 Skrevet 1. februar 2015 Voksen man som drikker seg drita? Flaut Anonymous poster hash: f31d3...de5 Beklager - men tar den ikke personlig overhodet HI Anonymous poster hash: 91f54...044
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #17 Skrevet 1. februar 2015 Takk for klemmer og omtanke HI Anonymous poster hash: 91f54...044
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #18 Skrevet 1. februar 2015 Voksen man som drikker seg drita? Flaut Anonymous poster hash: f31d3...de5 Kjære vene. Det å drikke seg drita en sjelden gang selv om man har barn er da ingen big deal. Man må ikke mure seg inne for det. Hver helg er en ting, men ser ikke problemet med å ta seg en fest i ny og ne. Anonymous poster hash: b715e...e07
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #19 Skrevet 1. februar 2015 Får nesten fylleangst deluxe bare av å lese dette Håper alt er bra med mannen din da! Anonymous poster hash: 0be60...e55
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #20 Skrevet 1. februar 2015 Hva er galt med å drikke seg full engang iblant. Her drakk jeg meg skikkelig full og brakk benet, barna var selvfølgelig hos sin far da dette skjedde. Han ringte barnevernet, de hadde faktisk satt han skikkelig på plass. Sagt at det var overhodet ikke noe galt med at jeg drakk meg full, barna var jo hos han. Så jeg hadde ikke gjort noe galt. Anonymous poster hash: ca49d...08f
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #21 Skrevet 2. februar 2015 Oppdatering! Først i går kveld i 22 tiden fikk mannen røntgen av kroppen. Han fikk hjernerystelse og et knekt ribben. Legen sa han hadde hatt 5-6 meter fritt fall. I tillegg klarer han ikke tømme blæra. Tisset 7 dl og følte seg tom. Så tok legen ultralyd av magen og de måtte tvert sette dren. Han hadde 10 dl til der inne. Legene vet ikke hvorfor enda. Her ble han altså kjørt hjem av ansatt fra uteplassen - istedetfor å bli hentet av ambulanse etter fallet. Selv om han sa han trengte ambulanse.. Hva hvis han hadde vært singel/hjemme alene.. Anonymous poster hash: 91f54...044
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #22 Skrevet 2. februar 2015 Alkoholforgiftning kan også gi store smerter i brystet, pustebesvær og blå lepper. Her har mannen vært overstadig et par ganger med veldig høy promille, og har hatt disse symptomene uten å ha falt noen plass eller slått seg. Skumle greier. Anonymous poster hash: 864d8...dac
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #23 Skrevet 2. februar 2015 Lurer litt på dokke som slenger med leppa på den tråden. Tror dokke ikkje er feilfri men spiller tøffe framfor PCEN.. Anonymous poster hash: ca06d...c0c
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #24 Skrevet 2. februar 2015 Og du har aldri gjort en feil i ditt liv? *pinlig*Anonymous poster hash: 90bd7...f29 Nei, ikke med såpass overlegg gitt det er det som heter å være voksen. Ikke alle blir voksne, særlig ikke menn... Trist igrunn. Voksen man som drikker seg drita? FlautAnonymous poster hash: f31d3...de5 Beklager - men tar den ikke personlig overhodet HI Anonymous poster hash: 91f54...044 Beklager, det var ikke meningen å såre deg, overdreven bruk av "positive" smileys er et tegn på at man får en sterk negativ reaksjon på noe og forsøker å dekke over det. Jeg påpekte bare at mannen din er ekstremt umoden og mangler impulskontroll... Voksen man som drikker seg drita? FlautAnonymous poster hash: f31d3...de5 Kjære vene. Det å drikke seg drita en sjelden gang selv om man har barn er da ingen big deal. Man må ikke mure seg inne for det. Hver helg er en ting, men ser ikke problemet med å ta seg en fest i ny og ne.Anonymous poster hash: b715e...e07 Problemet er vel at man ikke er voksen i hodet. Det er garantert ikke det eneste arenaet han ikke mestrer. Anonymous poster hash: f31d3...de5
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #25 Skrevet 2. februar 2015 Oj surtrusa på gitt 😂 Anonymous poster hash: ef66b...43d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå