Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #1 Skrevet 1. februar 2015 Spiste ost og kjeks tidligere i kveld, bærte alt på kjøkkenet når jeg var ferdig. So far so good! Når jeg kom ned i stua så jeg at jeg hadde glemt å ta opp den papp/papir knitrete tingen som ligger oppå kjeksene i pakken. Tok den i hånda og gikk opp trappa til kjøkkenet, så skjedde noe jeg underer meg over. Det var akkurat som papiret ble nappet ut av hånden min. Du vet, typ når noen litt irritert snapper tak i noe du holder? Det skjedde så fort, men det jeg så var at papiret gikk opp i lufta for så å falle ned i en bue, under et trappetrinn (har åpent mellom trappetrinna) og ned i gangen mellom soverommene. Det er mange måter å forklare dette på, men ingen stemmer overens med hva som hendte. Jeg henta papiret og prøvde i rundt 15 min og rekonstruere hva som skjedde, uten hell. Kunne jeg ha mistet den? Da skulle den jo ikke gåt OPP i lufta, før den gikk ned igjen? Tenkte kanskje den kom borti rekkverket da jeg gikk opp, men da jeg prøvde dette så ble den bare bøyd. Ingenting jeg gjorde tilsa at noe sånt kunne skje av seg selv. Jeg er veldig logisk anlagt av meg, og mener at alt har en naturlig forklaring. Må innrømme at for første gang i mitt liv så mangler jeg akkurat det. Kan det virkelig være at jeg har noe i huset? Jeg våkner ofte om natten av dunkelyder i den samme gangen papiret falt ned til. Det er akkurat som om noen slipper en sekk med noe tungt i i trappa. Samme plass, samme lyd hver gang, og det høres ut som det kommer innenfra, ikke en nabo. I helgen falt et bilde av veggen. Helt uten videre på morningen, ingen var der inne og døren var lukket. Er 3 gang på et år at bilder bare ramler ned på det rommet, og de bildene henger godt på store spikre. Har alltid tenkt det sikkert er vibrasjoner fra naboer ol, men jeg begynner å lure.. Er skeptisk til det overtroiske, men akkurat ikveld må jeg innrømme jeg ble satt ut. Hva tror du? Anonymous poster hash: 62cd1...2d1
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #2 Skrevet 1. februar 2015 Ta kontakt med TVNorge Åndenes makt Anonymous poster hash: 36365...fb2
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 Ta kontakt med TVNorge Åndenes makt Anonymous poster hash: 36365...fb2 Den er litt drøy da, hehe Føler meg som en tulling bare for at jeg skriver dette her inne, nesten litt skamfull fordi jeg selv hadde tenkt "ja sure" om noen hadde skrevet et lignende innlegg HI Anonymous poster hash: 62cd1...2d1
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #4 Skrevet 1. februar 2015 Jeg har opplevd for mye til å tro at slikt ikke går an. Så jeg vil tro du har besøk Anonymous poster hash: d2cc2...7a1
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #5 Skrevet 1. februar 2015 Jepp, ville tatt kontakt med noen som "ser" og som kan hjelpe deg med å få denne sjelen over til den andre siden slik at du kan få fred. Anonymous poster hash: 5a7e3...b53
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #6 Skrevet 1. februar 2015 Det er mer mellom himmel og jord enn de fleste av oss vet om. Anonymous poster hash: 13623...3d0
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #7 Skrevet 1. februar 2015 Har ei veninne som har en mor som er klarsynt. Hun har visst vært og renset flere hus, kanskje jeg skulle bedt henne ta en tur innom.. Skader jo iallefall ikke Håper det skjer noe mer jeg for min del, kanskje jeg endelig klarer begynne tro at det fins noe etter døden. HI Anonymous poster hash: 62cd1...2d1
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #8 Skrevet 1. februar 2015 Har ei veninne som har en mor som er klarsynt. Hun har visst vært og renset flere hus, kanskje jeg skulle bedt henne ta en tur innom.. Skader jo iallefall ikke Håper det skjer noe mer jeg for min del, kanskje jeg endelig klarer begynne tro at det fins noe etter døden. HI Anonymous poster hash: 62cd1...2d1 Det høres ut som en god ide. Skader jo ikke å prøve. Lykke til! Anonymous poster hash: 5a7e3...b53
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #9 Skrevet 1. februar 2015 Jeg er også veldig logisk slik, finnes ikke religiøs og kommer fra en familie som ikke tror på det ene eller det andre. Men når jeg var 6 år bodde vi i et veldig gammelt hus, fredet. Jeg husker fortsatt en natt hvor jeg bråvåknet og var kjempe redd uten at jeg hadde drømt noe. Lå under dyna i senga og så ut i den mørke gangen (døra mi var alltid åpen) og vurderte om jeg skulle tørre å gå inn til mamma og pappa. Lå slik og mannet meg opp til gå til dem da det plutselig kom en mørkkledd skikkelse gående forbi døra mi og forsvant nedover trappen. Det var en stor skikkelse som hadde på noe som kan minne om en slags munkedrakt med hette. Turte selvsagt ikke gå etter det Dagen etter fortalte jeg det til mamma og hun sa at det måtte ha vært pappa som hadde våknet og gikk ned eller noe, men når jeg spurte han så hadde ikke han vært oppe.... og det så ikke ut som noe menneske heller på måten det "gikk" på. Anonymous poster hash: 771ab...a9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå