Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #1 Skrevet 31. januar 2015 har spurt tidligere, men ikke fått noe svar.. håper noen i kveld kan svare jeg hadde et avbrutt ivf sist fredag.. understimulert, 1 egg som målte 15 mm og ellers mange små folikkler etter 15 dager på sprøyte.. valgte da å avbryte i samråd med lege. ville ikke kaste vekk et forsøk på 1 egg og enda flere sprøytedager. men det jeg egentlig lurer på er: kan folikklen som da var 15 mm fortsette å modnes etter sprøyteslutt og eggløsning komme av seg selv? takker for alle svar på forhånd Anonymous poster hash: a204d...181
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #2 Skrevet 31. januar 2015 Dette vet jeg ikke, jeg avbrøt aldri mine forsøk, men husker de anbefalte å bruke prevensjon hvis det ble avbrytelser, men det var vel for at de var redde for at om det var mange egg som modnet og kunne i verste fall bli gravid med 8-llinnger eller liknende? Kan jo hende de andre follikkene dine modnes likevel etterhvert og sjansen for flerlinger er der ?? Anonymous poster hash: 5f385...a29
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #3 Skrevet 31. januar 2015 Har ikke fått beskjed om dette selv, men har lest at mange har fått beskjed om nettopp dette. Kan det være at bare det ene egget modnet nok til å slippe? Siden set var ca 3-4 dager med modning foran de andre? Vokser vell ca 1-2 mm pr dag.. For i såfall tror jeg nemmelig at jeg hadde el på mandag som var.. Og da har jo ikke de andre eggene klart å ta igjen det største? Ble kanskje litt teit dette her, men må jo bare spør Anonymous poster hash: a204d...181
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #4 Skrevet 1. februar 2015 noen andre ivf`ere som vet? Anonymous poster hash: a204d...181
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå