Gå til innhold

Jeg tror min mann er deprimert ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han tror det selv også. Han har lenge vært irritabel og generelt dårlig humør. De siste mnd. har han vært mye nedfor. Hobbyen hans som han har elsket siden han startet med det gir ingen mening. Før satt han og ladet og pusset og stelte med hobbysakene daglig. Nå ligger de bare i skapet og blir ikke rørt, han føler ingen glede av det mer. Sexlysten er borte og dersom jeg avviser han en gang i blant kjenner han seg ødelagt innvendig. Han sier selv at selvtilliten er borte for lenge siden og han har det ikke bra med seg selv :( Han skal til lege på tirsdag, men hva kan vi gjøre? :(

Anonymous poster hash: d35d0...c74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg. Det er ikke lett å se sin kjære ha det vondt. du har det ikke lett oppi dette du heller. Jeg tenker at du må gi han albuerom. Bekreftelse ved at du ikke avviser følelsene hans ved å si han ikke trenger å ha dem.. Hør på han. Trøst han. Si han er trygg hos deg og kan fortelle deg alt. Overrask han med hyggelige ting, som yndlingsmiddag eller et brev der du skriver hva han betyr for deg. Oppmuntrende han når han skal til legen, si han må legge alle følelser på bordet for at legen skal kunne hjelpe han best mulig. Si han ikke er alene, at det er veldig vanliG. Lykke til. Klem

Anonymous poster hash: 4ffc8...c33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...