Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #1 Skrevet 31. januar 2015 har skrevet om det før, og at jeg var redd for blodpropp. Noe det ikke var. Jeg har vondt over det venstre kneet (føles som et skikkelig vondt blåmerke) har problemer med å reise meg opp med det beinet om jeg sitter på gulvety. Har også vondt nedover i leggen, men det har jeg hatt lenge og kommer nok av skiveutbuling nederst i ryggen. Legen vet ikke hva det kan være. Nå har jeg hatt veldig vondt i sikkert tre uker og det virker ikke som om det går over. jeg har fbromyalgi og er redd for at et kun det legen ser...dette føles ikke som "fibrosmertene" mine som er mer som voksesmerter...Jeg ble litt bedre etter en kur med prednisolon, men med en gang kuren var over så kom det tilbake for fullt. Føler at jeg plager legen med smertene men er redd for at noe blir oversett fodi de kun ser fibromyalgi/hypokondri Anonymous poster hash: 251da...b3e
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #2 Skrevet 31. januar 2015 Kan du ikke spørre om å få en henvisning til mr eller røntgen? Så får de sjekket om de finner noe. God bedring! Anonymous poster hash: f0aff...b51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå