Gå til innhold

Bumbleride vogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Indie (sportvogn) eller flite (trille)?

Har en emmaljunga vogn fra førstemann men kunne tenkt meg en ny ekstravogn som er lettere å ta med i bil og på ferie blant annet. Indie virker jo fantastisk, men litt større en trilla, og dobbel pris. Synes trilla virker bra også. Blir enten eller (og ikke begge deler...).

Anonymous poster hash: 7e3f8...309

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fin trilla var! Er den ny? Vi har indie; storfornøyd, virkelig en super vogn 😃

Skrevet

Jeg var kjempefan av vogna før (indie), men har nå funnet ut at den tipper veldig lett bakover. Spesielt om barnet krøller seg sammen når det skal sove, og aker seg litt for langt "oppover"

Skrevet

Har indie og er super fornøyd! Vi har også en emmaljunga og kjøpte indie for å ha en lettere vogn til bil, båt, reiser osv. Den er veldig god å trille, ålreit med plass under hvis man skal shoppe f eks og barnet sitter og sover godt i den. Aldri opplevd at den har holdt på å tippe bakover! Vi bruker nesten ikke emmaljunga vognen lenger, kun indie!😆

Anonymous poster hash: b4c6e...f42

Skrevet

Har indie og er super fornøyd! Vi har også en emmaljunga og kjøpte indie for å ha en lettere vogn til bil, båt, reiser osv. Den er veldig god å trille, ålreit med plass under hvis man skal shoppe f eks og barnet sitter og sover godt i den. Aldri opplevd at den har holdt på å tippe bakover! Vi bruker nesten ikke emmaljunga vognen lenger, kun indie!Anonymous poster hash: b4c6e...f42

Takk til alle som har svart! Til deg over her, synes du den duger som reisetrille også. eller må dere ha det i tillegg? Litt av grunnen til at jeg er usikker er fordi det føles litt råflott ut å ha to komplette vogner... Indie er jo relativt dyr (4500) og vi har en fin og dyr emmaljunga fra før, men den er litt stor og tung å dra med over alt. Høres skummelt ut at den virker ustødig og kan tippe for en annen over som nevner det.

Til deg lengre over, aner ikke om flite er ny, men så veldig fin ut den trillen også ja, og virker bra til bruk i enkelt terreng som på reise, i byen og på og kjøpesentre og slikt :-)

Anonymous poster hash: 7e3f8...309

Skrevet

Indie er en god vogn, men jeg hadde ikke tenkt på den som en reisetrille. Den er lett og praktisk, snur på en femøring, men er like stor som en vanlig trehjuling.

Har heller aldri vært redd for velting, men hvis du er det, finnes den med fire hjul også. Jeg er litt misfornøyd med funksjonen for å legge ned og sette opp ryggen. Den er treg å stramme hos meg, samtidig som den lett sklir ned igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...