Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #1 Skrevet 31. januar 2015 Har lyst å begynne å samle på dem, de er jo så søte! Men er de gode å drikke av? Det er det viktigste, viss ikke blir de jo bare stående og støve ned. Og det er de for dyre til:p finnes det utenlandske nettbutikker som selger disse til en rimeligere peng? Anonymous poster hash: 63d81...852
Steget Skrevet 31. januar 2015 #2 Skrevet 31. januar 2015 De er veldig gode å drikke av! både for barn og voksne. De beste koppene, etter min mening! kitch'n har tilbud på de innimellom.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #3 Skrevet 31. januar 2015 Vi har mange! De er kjempesøte, også er de gode å både drikke av og holde i Anonymous poster hash: 048bd...5a4
Tante Gustava Skrevet 31. januar 2015 #4 Skrevet 31. januar 2015 De beste koppene å drikke av, og perfekt størrelse!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #5 Skrevet 31. januar 2015 I sverige finnes det en butikk iittala, som selger andrehåndssortering veldig billig! Foreldrene mine har hele skapet fullt av disse koppene, og de er veldig gode å drikke av, håndtaket er akkurat passe stort til at det er behagelig å holde koppen. Det er en dyr "hobby", men for all del, go for it Anonymous poster hash: 23376...1c5
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #6 Skrevet 31. januar 2015 Vi har mange, og synes de er supre å drikke av, og veldig koselige. Passer for barnehender også. Meld deg som blodgiver på giblod.no, så får du dem gratis Anonymous poster hash: 65958...cb6
Mari_83 Skrevet 31. januar 2015 #7 Skrevet 31. januar 2015 De har ofte mummikopper som premie på blodbanken - bli blodgiver!!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #8 Skrevet 31. januar 2015 Tusen takk for svar!😊 tenkte å ønske meg disse til bursdag og jul, så har familien noe å gi, og som ikke koster så "mye" 😄 meldte meg som blodgiver før jul, men har ikke hørt noe enda. Men du og du då kjekt at de har slike kopper der da :) trodde det var paraplyer og sekker det gikk i hehe😊 HI Anonymous poster hash: 63d81...852
Novemberdama Skrevet 31. januar 2015 #9 Skrevet 31. januar 2015 De er veldig gode å drikke av. TIl og med mannen har de som favorittkopper. Hver gang kompiser er innom serverer han kaffe i mummikopper. Han tar den svarte selv og kompisene får gjerne en rosa eller blomstrete.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #10 Skrevet 31. januar 2015 http://iittalaoutlet.se/ Anonymous poster hash: 23376...1c5
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #12 Skrevet 31. januar 2015 Sorry altså, men de mumikoppene er nok en ting som er 'riktig' å ha her til lands. "De beste som fins å drikke av"?? Sludder og pølsevev sier jeg. Du finner maaaange andre kopper som er fine og som er minst like gode å drikke av. Som er dyrere - eller billigere. Er så lei av at alle skal ha det samme, vi er som en saueflokk som bare gjør likedan som hverandre... Helt ok at noen liker de koppene, eller de der vasene med striper, eller lyshus, eller acne skjerf, eller Canada goose. Men jeg kan overhode ikke tro at SÅ mange gjør det for overalt hvor man går så har folk disse merkevarene. Grow your own style! Anonymous poster hash: bb85d...024
frk Nilsen Skrevet 31. januar 2015 #13 Skrevet 31. januar 2015 Har samlet på mummikopper i over 10 år, dvs før de ble allemannseie Har 37 kopper, 36 ulike Gode å drikke kaffe, kakao osv av. Noen av de aller nyeste har jeg ikke, må begrense meg litt.... (har også med skapplass å gjøre) Liker du dem, kjør på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå