Gå til innhold

Du som har barn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel er du?

Mange i venneflokken som har barn?

Jeg er 28 og har en baby på 5 mnd. Ingen i venneflokken min, som er i en alder fra 26-37 år, har barn, bortsett fra ei venninne. Gleder meg til flere begynner å få barn.

Anonymous poster hash: 5d982...3b8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 33 år, i venneflokken og omgangskretsen er det 5 barnløse menn av ca 40.

Anonymous poster hash: 4a2e9...73a

Skrevet

Jeg var 27 da jeg fikk første barnet, og mannen var 31, de fleste i vår omgangskrets hadde allerede barn da.

Nå er jeg 40 år og har fire barn, har ikke noen barnløse venner lenger. Har to par i omgangskretsen som ikke kunne få barn, men de adopterte til slutt så nå er det barn der også :)

Anonymous poster hash: dc5e9...4ce
Skrevet

Er 26, har 2 barn og de fleste i min omgangskrets har også barn:)

Anonymous poster hash: dcecb...c74

Skrevet

Jeg er 33. Barna er 12,8 og 4.

De fleste i venneflokken fikk sitt første barn i fjor..

Anonymous poster hash: a724d...51c

Skrevet

Jeg er 24. Når jeg ble gravid var det ingen i vennegjengen som hadde barn. Det er nå året siden jeg fødte, og det er kommet 4 barn i "gjengen" inkl min.

Mange av de som har fått barn nå har vært i (samme)faste forhold siden vi var unge, og snakket om det lenge. Samme har jeg, men hadde ingen planer om barn. At jeg ble gravid vippet nok en allerede ustødig pinne om å prøve på barn hos de andre. Skjønner hva det menes med fenomenet "baby boom", ja.

Anonymous poster hash: 956fc...f44

Skrevet

Jeg er 28. Mine barn er 8, 6 og 2. Jeg har en barnløs venninne. Det er min yngste venninne på 22 år. Ellers har alle i vennegjengen (26-36 år gamle) barn mellom 0 og 15 år.

Anonymous poster hash: f6329...b8a
Skrevet

30år, har to barn på  7 og 5 år. Alle mine venninner har barn, første fikk da hun var 18, resten i tidlig 20 årene.

Anonymous poster hash: 63175...d90
Skrevet

39 år, 1 barn. Så å si alle våre venner i Norge har 3 barn. Våre venner i utlandet har alt mellom 0 og 4 barn.

I Norge var vi "sent ute" i forhold til vennene, de fleste hadde ett eller to barn før vi kom i gang. I utland er det variertt, jeg har jevnaldrende venner som fikk barn før oss og noen har nettopp fått første.

Anonymous poster hash: 40fea...ffc

Skrevet

Hvor gammel er du?

Jeg er 28 og har en baby på 5 mnd. Ingen i venneflokken min, som er i en alder fra 26-37 år, har barn, bortsett fra ei venninne. Gleder meg til flere begynner å få barn.

Jeg fikk min første da jeg var 28. Kjente ingen med barn og måtte ut og finne meg nye venner. Begynte i åpen barnehage. Fikk venner for livet!

Anonymous poster hash: d02aa...0ec

Skrevet

Er 29 år og har 2 barn på 4 år og 9 mnd:) I omgangskretsen er alderspennet (på mammaene) 27-35, mange av dem fikk barna når de var mellom 19 og 28, så alderspennet på barna er nå 9 mnd til 11 år.

Anonymous poster hash: 7c6c8...f27
Skrevet

Er 27 og har 5 barn. De aller fleste har barn i min omgangskrets.

Anonymous poster hash: 4a184...d0f

Skrevet

Hvor gammel er du?

Fikk mitt første barn da jeg var 23. Da bodde vi i byen og jeg hadde ingen venner med barn. Det var også vanskelig å bli kjent med nye folk, utover barselgruppa, i storbyen. Men så flyttet vi litt utenfor og etablerte oss litt mer med hus og hage og da fikk vi fort mange venner med barn. Foreldre i bhg, folk i barselgruppa til nr. 2, naboer, osv. Så nå er vi ikke ensomme lengre 😉😊

Anonymous poster hash: 1476e...a1d

Skrevet

Jeg er 26 og venter mitt første barn blir 27 når barnet kommer til verden :) jeg blir den første i venneflokken som får barn :)

Skrevet

28 nå, fikk min da jeg var 24, de fleste hadde barn da, unntatt ei som er et par år yngre enn meg, Hun fikk barn rett etter meg. Nå har alle barn og de fleste venter nr 2 i år.

Anonymous poster hash: e89f5...4d8
Skrevet

Jeg har bare èn barnløs venninne. Alle unntatt meg og to andre venninner har ett barn. Jeg og ene venninna har to, andre venninna har fire. Jeg er 25 (0 og 2 år), hun andre med to er 27 (2 og 4 år), hun med fire er 29 (fra 1-8 år gamle). Resten av venneflokken er 23-26 år gamle, med barn opptil 4 år (de eldste). 

Anonymous poster hash: cd461...d23
Skrevet

Her fikk nesten alle venninnene barn det året vi fylte 30.

Anonymous poster hash: 3c713...c9b

Skrevet

Snart 30, har 2 barn. Ca halvparten av vennene våre har barn.

Anonymous poster hash: 4bd34...f75

Skrevet

26, har en på 2 år. Kun to stk i min vennekrets som ikke har barn

Skrevet

Bor i Oslo, har tatt lang utdanning. Var 30 da jeg fikk min første, 38 da jeg fikk min tredje. Har et vennepar som fikk sin første da de var 25, en venninne som fikk sin første da hun var 38. Alle andre ligger mellom der et sted.

Anonymous poster hash: 7a752...df1

Skrevet

26-34 er vel mest normalt....

Anonymous poster hash: 90119...aa0

Skrevet

Jeg er 34 år og har fire barn i alderen 6-13 år, så jeg var ferdig med sistemann lenge før mange venninner fikk sin første ;)

Anonymous poster hash: 98200...0e6
Skrevet

Jeg er 31 år og har kun to barnløse venninner. Den ene av dem prøver å bli gravid og den andre er singel og nyter den tilværelsen.

Anonymous poster hash: 00325...979

Skrevet

Jeg var 20 da jeg fikk første, 22 med andre. Da var jeg førstemann i vennekretsen min. Mange av vennene mine har nå ett eller to barn, noen få har ikke barn. Vi er alle rundt 25 +/- ett eller to år.

Anonymous poster hash: 879f6...101

Skrevet

Jeg var 33 da jeg fikk mitt første, og var den 3. I vennegjengen. Nå venter jeg nr to, tre år etter og nå er det svært få som ikke har barn. Skikkelig babyboom de siste tre årene. Det er kjempehyggelig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...