Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #1 Skrevet 31. januar 2015 Men det er vel betalingsfrist i dag, så det skulle jo holde. Men jeg har skandiabanken og da blir den ikke trukket fra kontoen min før mandag, er den fortsatt innafor siden jeg la den inn i dag, eller får jeg gebyr? Anonymous poster hash: 4ac7c...d3b
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #3 Skrevet 31. januar 2015 Det holder, det. Siden fristen er på en helligdag, så holder det med første virkedag etter. Anonymous poster hash: ac99e...a36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå