Gå til innhold

Hvor får de alle pengene fra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får sikkert endel penger av foreldrene. Tror forresten aldri det lønner seg økonomisk å ha barn;)

Anonymous poster hash: 633e7...0e9

Skrevet

Vel, får vel noe penger av reklameinntekter på bloggen sin og lage innlegg som dette i håp om at fler kommer til å klikke på linken til den og flere penger inn..

Lykke til videre i svangerskapet

Anonymous poster hash: 5483e...8bc
Skrevet

Har hun så mye penger da?

Anonymous poster hash: 8c72c...9ed

Skrevet

Har hun så mye penger da?

Anonymous poster hash: 8c72c...9ed

Hahah, akkurat det tenkte jeg og! Hi: hva er det som gjør at dette innlegget får meg til å virke pengesterk?? At jeg har kjøpt en vugge?

Til dere andres informasjon har jeg ikke tjent fem flate øre på bloggen, er ikke derfor jeg driver den :-)

Skrevet

http://nathaliekalvik.blogg.no/

Her snakker vi ung mor med penger: alle møblene er fra Bolia, barneutstyret er bare det dyreste (vognpose til 3500 kr, Emmaljunga leatherette vogn og stokkevogn, stokke barnesenge osv osv. Hun skriver veldig bra, men har tydeligvis foreldre/svigerforeldre som har åpen lommebok.

Anonymous poster hash: 757cc...3e8

Skrevet

Her snakker vi ung mor med penger: alle møblene er fra Bolia, barneutstyret er bare det dyreste (vognpose til 3500 kr, Emmaljunga leatherette vogn og stokkevogn, stokke barnesenge osv osv. Hun skriver veldig bra, men har tydeligvis foreldre/svigerforeldre som har åpen lommebok.

Det var da bare noen fååå innlegg der og jeg fant ikke denne informasjonen?!

Anonymous poster hash: 82525...f17

Skrevet

Det var da bare noen fååå innlegg der og jeg fant ikke denne informasjonen?!

Anonymous poster hash: 82525...f17

Da har hun slettet dem. Hun hadde også en diskusjon om hvor urettferdig det var at de fikk så lite penger fra NAV fordi de valgte å være sammen fordi alenemødre visstnok får så mye penger. Så lite penger kan de umulig ha mtp møbler og utstyr. Barnefaren går på vgs og tjener ikke penger.

Hun har følgende fra Bolia: sofa, lamper, hyller, tv-benk, bord, spisebord, stoler. I tillegg har hun Eames-stol, stokkevogn, stokkeseng, risrosa vognpose, Emmaljunga-vogn osv. Dette har jeg lest på bloggen hennes tidligere.

Hun har fotballfrue-potensiale: folk lar seg provosere, men hun skriver langt bedre en ff.

Skrevet

Burde ikke fått lov til å få barn før man er myndig, det sier seg selv.

Anonymous poster hash: 4fb28...d8d
Skrevet

Synd hun mamma som 16 jenta virker utrolig oppegående og fornuftig😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...