Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #1 Skrevet 31. januar 2015 Hva tenker dere om det? Hvilken farge evt? Anonymous poster hash: 28015...7c0
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #2 Skrevet 31. januar 2015 Da hadde jeg kanskje valgt en farge jeg vet at jeg kler..... enkelt og greit. Anonymous poster hash: 7657a...0d7
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #3 Skrevet 31. januar 2015 Jeg hadde blå. Anonymous poster hash: 55cc3...582
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #4 Skrevet 31. januar 2015 Jeg hadde turkis, men giftet med i sydlige strøk Anonymous poster hash: c3ffd...68e
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #5 Skrevet 31. januar 2015 For meg var noe annet enn hvit aldri aktuelt. Jeg synes liksom kun hvite kjoler er brudekjoler (jeg giftet meg ikke i kirken). Men jeg synes man skal velge det man selv ønsker, og særlig i utlandet kan det jo passe bedre. Hvis jeg "måtte" velge en annen farge enn hvit, ville jeg nok valgt aprikos, fersken, korall, turkis eller mint, og innlemmet fargen i fargene/temaet for festen. Sort eller rød mener jeg er no no. Ser av og til bilder i avisen der bruden har det, og synes det rett og slett er fælt. Men det er bare min smak! Generelt mener jeg at stilen i et bryllup skal være preget av romantikk og/eller eleganse og/eller lykke, og det må være opp til hver og en hva man legger i det. For noen er spreke farger perfekt, og kanskje vil også en slik farge på kjolen føles riktig. Anonymous poster hash: 3ad68...984
Miamimom Skrevet 31. januar 2015 #6 Skrevet 31. januar 2015 Jeg hadde en champagnebeige kjole. Har aldri sett for meg hvit kjole, og hadde ikke et tradisjonelt bryllup.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #7 Skrevet 31. januar 2015 Jeg hadde dyp rødfarge. Anonymous poster hash: 33bff...25d
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #8 Skrevet 31. januar 2015 jeg hadde blomstrete. Anonymous poster hash: b1aa2...924
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #10 Skrevet 31. januar 2015 Vet bare at om jeg skal gifte meg så blir det ikke hvit brudekjole. Hvit brudekjole symboliserer jomfru og det blir så feil for meg som har barn. Joda en gammel tradisjon som alle driter i, men jeg er litt opptatt av symbolisme. Skal jeg gifte meg så blir det en rask tur på tinghuset, så ser for meg en enkel kjole i blå kanskje. Søstra mi giftet seg sånn og giftet seg i en knallrosa kjole, veldig kledelig for henne Anonymous poster hash: 2fe56...46e
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #11 Skrevet 31. januar 2015 Takk for svar! Det blir ikke hvit brudekjole, jeg har to barn og ikke kler jeg hvitt heller Men jeg liker at kjolen er typisk brudekjole, og så har jeg sett på jjshouse, og der får man brudekjoler i alle mulige farger ser det ut som. Tenker på litt "vintage" farge som beige eller noe sånt, og så at mannen får ha detaljer i sine klær i samme farge? Bryllupet vil være ganske klassisk, men kjolen vil da ikke være hvit. Kan det gå? HI Anonymous poster hash: 28015...7c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå