Gå til innhold

Tips til mammagave på babyshower?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i babyshower om et par uker og lillegutt i magen sin gave er i boks, men den vordende mammaene gave er ennå ikke helt avklart...

Vi har ikke kjent hverandre så lenge, jeg og den vordende moren, men vi er naboer og har fått god kontakt de siste månedene og jeg tror vi kommer til å være ennå mer sammen når hennes og mitt barn blir født (termin med noen ukers mellomrom).

Så over til spørsmålet... Noen gode gaveideer???:)

Anonymous poster hash: 809dd...b0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en god fultighetskrem, en god lipsyl, energibar og (viktigst) en Nike-drikkeflaske. Disse kan drikkes av fra alle vinkler og stillinger, og er helt supre under fødselen. Slipper å sette seg opp og bale med sugerør.

Anonymous poster hash: 6c9c8...b77

Skrevet

Jeg fikk "ammepakke" med håndkrem, lypsyl, sjokolade og te. Tanken var at det skulle være i umiddelbar nærhet når jeg ammet. En veldig fin gave.

Skrevet

Jeg ville også blitt glad for ting som f.eks håndkrem, andre kremer, kanskje et blad eller noe. Liker hun å strikke, kanskje et oppskriftshefte eller et par nøster av deilig mykt babyalpakka el.l. Kanskje noe god te og en fin kopp til teen? :)

Anonymous poster hash: 4717c...156

Skrevet

Håndkrem

Lypsyl

Blad/bok

Gode ullsokker

Bodylotion

Et pent skjerf

Anonymous poster hash: bca89...f9e

Skrevet

En god fotkrem! Husker det var et helvete å stelle beina når jeg var høygravid, og til ei venninne kjøpte jeg time hos fotpleier når hun hadde bursdag en måneds tid før termin.

Anonymous poster hash: 5ea81...3d3

Skrevet

Jeg fikk en gavepakke med "Mum to be" produkter fra Sanctuary. Åh, de luktet så fantastisk godt og var så deilige. Bruke body butter o.l. fra den serien så lenge jeg fikk tak i dem her i Norge (de hadde dem på Boots apotek før). Nå tror jeg du må bestille fra utlandet...?

http://www.boots.com/en/Sanctuary-Spa/Sanctuary-Mum-to-be/

Anonymous poster hash: 26778...dd5
Skrevet

En fin ammetopp

Sjokolade f.eks en twistpose

Ammeinnlegg av ull

Mitt første år bilderamme

Mitt første år bok

Anonymous poster hash: 6c349...a95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...