Gå til innhold

Hva ville dere gjort??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen vår har lenge ønska seg Atv til bursdag og nå har han fått det. Var ute i dag og kjøpte ordentlig hjelm men nå nekter han og bruke alt og sier han ikke vil ha det. For det var ikke noe gøy.. Prøvd flere ganger til og få han til og bare sitte på atven så han lærer seg ordentlig hvor gass brems og alt er men nekter..

Ville dere bare hatt det stående eller solgt det?? Er utstyr til over seks tusen kroner liksom..

 

Anonymous poster hash: 01a14...fa4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kommer garantert til å ville bruke det en gang :)

Skrevet

Sønnen vår har lenge ønska seg Atv til bursdag og nå har han fått det. Var ute i dag og kjøpte ordentlig hjelm men nå nekter han og bruke alt og sier han ikke vil ha det. For det var ikke noe gøy.. Prøvd flere ganger til og få han til og bare sitte på atven så han lærer seg ordentlig hvor gass brems og alt er men nekter..

Ville dere bare hatt det stående eller solgt det?? Er utstyr til over seks tusen kroner liksom..

 

Anonymous poster hash: 01a14...fa4

Kanskje han syns det var litt skumlere enn han hadde trodd og trenger litt tid?

 

 

Anonymous poster hash: a0722...9b4

Skrevet

Hvor gammel er sønnen?



Anonymous poster hash: 94549...c1f
Skrevet

Jeg ville solgt det og gitt klar beskjed til sønnen om at det var siste gang han fikk en så dyr gave (jeg ville selvsagt aldri kjøpt en atv i utgangspunktet, men det er ikke poenget). Dersom han ønsker seg noe så dyrt (og meningsløst) igjen, må han spare til det selv. 



Anonymous poster hash: b4ff7...0e3
Skrevet

 

Jeg ville solgt det og gitt klar beskjed til sønnen om at det var siste gang han fikk en så dyr gave (jeg ville selvsagt aldri kjøpt en atv i utgangspunktet, men det er ikke poenget). Dersom han ønsker seg noe så dyrt (og meningsløst) igjen, må han spare til det selv. 

 

Anonymous poster hash: b4ff7...0e3

 

Helt enig. 

 

Anonymous poster hash: 12cab...596

Skrevet

Må jo være tidenes ilandsproblem...

Hva mener du? 

 

Anonymous poster hash: 12cab...596

Skrevet

Han blir 6 år. Mast siden fjor sommer og nå bestemte vi oss at han skulle få.. Gikk mange runder med meg selv før jg sa ja nettopp på grunn av prisen..

 

HI

 

Anonymous poster hash: 01a14...fa4

Skrevet

Du har kjøpt atv til en 6-åring? Hvorfor????

 

Anonymous poster hash: 6c0fa...16c

Skrevet

Rik manns problemer ass. Hva med heller starte med og lære ungen det og spare og jobbe for pengene. 
Hadde nå ventet til han ble litt eldre og vil bruke utstyret. 



Anonymous poster hash: 51e51...6f6
Skrevet

Idioti å kjøpe noe slikt til barn og så en 6 åring da.

Her er det dere foreldre som virkelig har noen problemer. Hva tenkte dere egentlig med?



Anonymous poster hash: 51660...687
Skrevet

Jeg hadde latt den stå sånn ca. til sommeren. Hvis han fremdeles ikke er interessert, hadde jeg solgt den.

 

Anonymous poster hash: 9bf15...fbf

Skrevet

Til pass for dere!

 

Tror det må være den mest tåpelige gaven jeg har hørt om til en 6 åring.

 

Selg den.

Skrevet

Jo fordi det er noe han har ønska seg lenge og det er noe han kan bruke i flere år.. Trenger ikke slenge med leppa bare fordi vi har valgt og kjøpe det..

 

HI

 

Anonymous poster hash: 01a14...fa4

Skrevet

Unger dreper og lemlester seg på slike "leker"

 

Anonymous poster hash: 692ea...0e7

Skrevet

ATV til en 6-åring? Galskap! Selg den, og kjøp vinterleker i stedet.

 

Anonymous poster hash: 2a04a...1f4

Skrevet

Jeg ville ha forklart IGJEN at dette kan være farlig å derfor må han lære å bruke det før han får kjøre alene. Videre ville jeg ha forklart at på lik linje som man bruker belte i bil, baderinger når man ikke kan å svømme, redningsvest i båt, hjelm når man sykler, rir, går på skøyter må man ha på seg sikkerhetsutstyr når man skal kjøre ATV. Hvis man er uheldig eller ikke lærer seg å bruke den ordentlig kan man falle av å skade seg eller dø og sikkerhetsutstyret er der for å beskytte han.

 

Jeg ville ikke ha sendt han avgårdet alene til å begynne med, men vært med til jeg følte meg trygg på hans kunnskap. Hadde det bare vært tull hadde jeg gitt han en uke forklart at dette må gjøres på "min" måte ellers så selger jeg ATV en igjen.

 

 

Anonymous poster hash: 6d2df...09a

Skrevet

Vi har forklart at han må ha på hjelm og sånn når han kjører. Sender da ikke ungen uten beskyttelse da på kroppen!! han skal bare kjøre på gårdsplassen til og begynne med til han føler seg helt trygg og vi føler han er trygg nok. Og med tiden har vi fått låne ett jordet av en bekjent som han kan prøve seg på..

 

 

HI

 

Anonymous poster hash: 01a14...fa4

Skrevet

Selg den!

 

Anonymous poster hash: d9332...c3d

Skrevet

Vi har forklart at han må ha på hjelm og sånn når han kjører. Sender da ikke ungen uten beskyttelse da på kroppen!! han skal bare kjøre på gårdsplassen til og begynne med til han føler seg helt trygg og vi føler han er trygg nok. Og med tiden har vi fått låne ett jordet av en bekjent som han kan prøve seg på..

 

 

HI

 

Anonymous poster hash: 01a14...fa4

Du spurte hva jeg ville ha gjort å det var det jeg forklarte....

 

Anonymous poster hash: 6d2df...09a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...