Gå til innhold

Dere slankere. Hvor ofte skeier dere ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er endelig på vei ned i vekt. Har kuttet ut sukker og min elskede pepsi max. I dag skal vi ha pannekaker til middag og tenker jeg skal spise det i dag. Da tar jeg en lettere lunsj og ikke noe snacks utenom litt frukt til kvelds. Eller ldelegger jeg alt?

Anonymous poster hash: dc1db...62c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har du kuttet ut Pepsi Max? Kunne du ikke la deg ha denne koden når den uansett er suukkerfri? Jeg er forøvrig alltid på slankere og skeier ut hver dag, men jeg spiste kake og drakk kakao før i dag, så nå blir det gulrot til lunsj og ikke mat før kl 19 igjen. Sånn lever jeg. Hilsen xs

Anonymous poster hash: aa2e2...8d6

Skrevet

Herregud, beklager skrivefeil over her. Sitter med mobilen.

Skrevet

Hvorfor har du kuttet ut Pepsi Max? Kunne du ikke la deg ha denne koden når den uansett er suukkerfri? Jeg er forøvrig alltid på slankere og skeier ut hver dag, men jeg spiste kake og drakk kakao før i dag, så nå blir det gulrot til lunsj og ikke mat før kl 19 igjen. Sånn lever jeg. Hilsen xs

For pepsi max rett og slett ikke er bra for kroppen. Dessuten blir jeg veldig mye mer søtsugen når jeg drikker det

Skrevet

Skeier ikke ut i det hele tatt. 

Har kuttet sukker, kunstig søtning, melk, gluten og kunstige tilsetningsstoffer. 

Lager noe godt som tilfredstiller søtbehovet, selv om det evige søtsuget jeg hadde nå er borte. 

Anonymous poster hash: 3872d...5f2
Skrevet

Skeier ikke ut i det hele tatt.

Har kuttet sukker, kunstig søtning, melk, gluten og kunstige tilsetningsstoffer.

Lager noe godt som tilfredstiller søtbehovet, selv om det evige søtsuget jeg hadde nå er borte.

Anonymous poster hash: 3872d...5f2

Søtbehovet mitt er også borte, men vil ikke være den mora som alltid er på slankern og lager seg egen middag når resten av familien spiser f.eks pannekaker som i dag

Skrevet

Jeg går på 5-2 dietten, eller jeg bruker 4-3. Da halvfaster jeg mandag - onsdag - fredag. Spiser forsiktig, men nokså vanlig tirsdag og torsdag og koser meg litt lørdag og søndag. Tanken er at uka totalt sett skal gå i underskudd. Jeg lever på lite kalorier på en uke, så skeier godt ut for å 'booste' som jeg kaller det 1-3 ganger i mnden. Dette funker på meg.

Hvis du teller kalorier og koser deg/skeier ut hver helg så går jo underskuddet opp i null.

Skrevet

Jeg skeier ut litt i helgene, men ikke på samme måte som før.

Før kunne jeg spise halvparten av en stor sjokoladeplate og sikkert en hel potetgullpose i tillegg til masse middag, brus, snoke i barnas lørdagsgodt osv. Jeg handlet også inn veldig mye snop så det var masse rester på søndag, så jeg fråtset egentlig i snop både fredag, lørdag og søndag.

Nå handler jeg inn mye mindre snop, vi deler på det som er og når det er tomt så er det tomt.

I går f.eks spiste jeg en porsjon tacosalat istedenfor 3 lefser med fyll som jeg fint kunne gjøre før. Sammen med ungene til kveldskos spiste jeg 3 ruter med sjokolade og rørte ikke potetgullet. Ungene merker ikke at jeg er på slankeren i det hele tatt, men jeg har nå gått ned 3 kg og fortsetter nedover.

Anonymous poster hash: a6170...fbe
Skrevet

Skeier fullstendig ut på lørdager. Har en fast dag i uka hvor jeg kan spise hva som helst, når som helst. Dette er i samråd med kostholdesveileder. Ved å gjøre det på denne måten ender jeg ofte opp med å ikke skeie så voldsomt ut på lørdager likevel, men muligheten er der. Nå e jeg veldig streng i uka da, og dietten jeg går på nå er ikke en livsstilsendring, men en kickstart for å nå målet og deretter må jeg finne sunne gode vaner så jeg holder meg der og aller helst blir enda sprekere :)

Idag har jeg skeis ut med rundstykke med selbu blå

I kveld skal jeg kose meg med bamsemums og popkorn, har smugsmakt på bamsemums alt :o

Dette er da i tillegg til det jeg skal spise som er nøye sammensatt mtp proteiner, karbohydrater og fett :)

Skrevet

Selv har jeg gått ned 25 kilo og det med både pepsi max og godteri. Unner meg det i helgen, dog ikke i stor skala som før. I dag blir det hjemmelaget avokadodip, tortilladip, grønnsaker og 10 flak med potetgull. Må ha saltsmaken i munn. Og har vel noen lavkarbogodteri liggende også, i stedet for kvikklunsjen og snickers :)

Skrevet

Jeg slanker meg etter fødsel for første gang i mitt liv. Har kuttet ut alt fra Pepsi Max til syltetøy. Rett og slett alt med sukker eller kunstige søtningsmiddler. Skeier aldri ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...