Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #1 Skrevet 31. januar 2015 Altså av alkohol.. Anonymous poster hash: 38fae...1d3
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #2 Skrevet 31. januar 2015 Lager drinker. Ellers en rusbrus eller 2. Liker ikke øl:) Anonymous poster hash: f0bfe...0f3
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #3 Skrevet 31. januar 2015 Et glass rødvin, men det er mange år siden sist jeg var på fest... Anonymous poster hash: 849a5...f71
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #4 Skrevet 31. januar 2015 Vodka-battery Anonymous poster hash: 287bb...6b6
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #5 Skrevet 31. januar 2015 Viiiin, og karsk. Kanskje en rusbrus eller 2 også Anonymous poster hash: 11d57...441
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #7 Skrevet 31. januar 2015 Musserende eller GT Anonymous poster hash: 72b5a...11c
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #8 Skrevet 31. januar 2015 Øl, musserende og gjerne noen drinker! Liker egentlig alt, men ikke så begeistret for rødvin på fest. Har vi fest hjemme om sommeren pleier jeg å lage sangria - nam nam:) Åhh, nå fikk jeg lyst på en fest! (og ikke skyt meg, tar meg en fest kanskje fem ganger i året, så langt fra noen stordranker;)) Anonymous poster hash: 91491...3c7
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #9 Skrevet 31. januar 2015 Med vin, så blir man fin ;-) Men som oftest drikker jeg vann, drar hjem når de andre blir fulle og våkner blid og uthvilt i egen seng 😁 Anonymous poster hash: 55341...974
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #10 Skrevet 31. januar 2015 Enten flaskeøl (corona eller carlsberg) eller en flaske hvitvin. På byen tar jeg meg noen drinker eller øl. Anonymous poster hash: e9967...09a
Mamma_til_2 Skrevet 31. januar 2015 #11 Skrevet 31. januar 2015 Med vin, så blir man fin ;-) Men som oftest drikker jeg vann, drar hjem når de andre blir fulle og våkner blid og uthvilt i egen seng 😁 Anonymous poster hash: 55341...974 Haha selv om jeg drikker til kl 5 eller 6 så våkner jeg senest kl 8 og er klar for dagen sammen med barna ☺
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #12 Skrevet 31. januar 2015 Rosévin Anonymous poster hash: 9f36a...2ed
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #13 Skrevet 31. januar 2015 Liker ikke øl, og rusbrus gjør at det iser i tenna i flere dager etterpå, så det slutta jeg med etter fylte 20 >.< Går mest i hvitvin eller blander en drink med sprit og noen gode smaker. Er dog forferdelig dårlig på å lage ordentlige drinker, så det blir skikkelig fylla-blanding med litt sprit og sitronbrus/burn og lignende Anonymous poster hash: 5dc11...e22
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #14 Skrevet 31. januar 2015 Cava, cremant, prosecco, champagne, så å si alt med bobler! Må være tørt. Anonymous poster hash: 9e1ca...3e8
moota m storebror&lillebror Skrevet 31. januar 2015 #17 Skrevet 31. januar 2015 Smirnoff ice, til nøds cider. Baileys og kaffe, lager snowball eller sprit blandet med saft og sitron brus. Drikker kanskje 3-4 ganger i året.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #19 Skrevet 31. januar 2015 Nå drikker jeg alkoholfritt øl, men før DA kunne jeg drikke da... Hvis det er ta med selv blir det godt øl, god vin, bobler, baccardi med brus, vodka red Bull, tequila sunrise. Er litt begrenset hva jeg gidder å dra med. Er jeg ute har jeg såpass lite skam at jeg drikker cosmpolitan, screwdriver eller whisky cola. Anonymous poster hash: 02d01...3e5
overlord Skrevet 31. januar 2015 #20 Skrevet 31. januar 2015 Med vin, så blir man fin ;-) Men som oftest drikker jeg vann, drar hjem når de andre blir fulle og våkner blid og uthvilt i egen seng Anonymous poster hash: 55341...974 Slike som deg har jeg for lengst sluttet å invitere på fest. Jeg foretrekker hvitvin eller musserende. Noen ganger drikker jeg drinker.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #22 Skrevet 31. januar 2015 Et glass rødvin, men det er mange år siden sist jeg var på fest... Anonymous poster hash: 849a5...f71 Det var trist å høre, morro med en fest! Anonymous poster hash: 69b7e...c38
kaklemor Skrevet 31. januar 2015 #23 Skrevet 31. januar 2015 (endret) Øl, rusbrus, vin eller moscato med Mickey finn:-) Blir som regel vin :-) Endret 31. januar 2015 av kaklemor
Keiserpingvin Skrevet 31. januar 2015 #24 Skrevet 31. januar 2015 Stort sett hvitvin eller noe med bobler. Jo tørrere jo bedre. Det hender jeg kan ta noen øl, men jeg blir fort mett og trøtt av øl, så det ødelegger litt.
Englenemine Skrevet 31. januar 2015 #25 Skrevet 31. januar 2015 Drikker kanskje på fest 1-2 ganger i året bare men drikker da bobler eller cider. I mine yngre år drakk jeg mange øl pr fest.Smakte faktisk ikke cider før for 2 år siden haha. Alltid trodd jeg var kun øldame.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå