Gå til innhold

Hva drikker du på fest?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså av alkohol..

 

Anonymous poster hash: 38fae...1d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lager drinker. Ellers en rusbrus eller 2.

Liker ikke øl:)

 

Anonymous poster hash: f0bfe...0f3

Skrevet

Et glass rødvin, men det er mange år siden sist jeg var på fest...



Anonymous poster hash: 849a5...f71
Skrevet

Vodka-battery

 

Anonymous poster hash: 287bb...6b6

Skrevet

Viiiin, og karsk. Kanskje en rusbrus eller 2 også:)

 

Anonymous poster hash: 11d57...441

Skrevet

Musserende eller GT

 

Anonymous poster hash: 72b5a...11c

Skrevet

Øl, musserende og gjerne noen drinker! Liker egentlig alt, men ikke så begeistret for rødvin på fest. Har vi fest hjemme om sommeren pleier jeg å lage sangria - nam nam:)

 

Åhh, nå fikk jeg lyst på en fest! (og ikke skyt meg, tar meg en fest kanskje fem ganger i året, så langt fra noen stordranker;))

 

Anonymous poster hash: 91491...3c7

Skrevet

Med vin, så blir man fin ;-) Men som oftest drikker jeg vann, drar hjem når de andre blir fulle og våkner blid og uthvilt i egen seng 😁

 

Anonymous poster hash: 55341...974

Skrevet

Enten flaskeøl (corona eller carlsberg) eller en flaske hvitvin. På byen tar jeg meg noen drinker eller øl.

 

 

 

Anonymous poster hash: e9967...09a

Skrevet

Med vin, så blir man fin ;-) Men som oftest drikker jeg vann, drar hjem når de andre blir fulle og våkner blid og uthvilt i egen seng 😁

 

Anonymous poster hash: 55341...974

Haha selv om jeg drikker til kl 5 eller 6 så våkner jeg senest kl 8 og er klar for dagen sammen med barna ☺

Skrevet

Rosévin

 

Anonymous poster hash: 9f36a...2ed

Skrevet

Liker ikke øl, og rusbrus gjør at det iser i tenna i flere dager etterpå, så det slutta jeg med etter fylte 20 >.<

Går mest i hvitvin eller blander en drink med sprit og noen gode smaker. Er dog forferdelig dårlig på å lage ordentlige drinker, så det blir skikkelig fylla-blanding med litt sprit og sitronbrus/burn og lignende  :briller:



Anonymous poster hash: 5dc11...e22
Skrevet

Cava, cremant, prosecco, champagne, så å si alt med bobler! Må være tørt.

 

Anonymous poster hash: 9e1ca...3e8

Skrevet

Smirnoff ice, til nøds cider. Baileys og kaffe, lager snowball eller sprit blandet med saft og sitron brus.

 

Drikker kanskje 3-4 ganger i året.

Skrevet

Nå drikker jeg alkoholfritt øl, men før DA kunne jeg drikke da...

Hvis det er ta med selv blir det godt øl, god vin, bobler, baccardi med brus, vodka red Bull, tequila sunrise. Er litt begrenset hva jeg gidder å dra med.

 

Er jeg ute har jeg såpass lite skam at jeg drikker cosmpolitan, screwdriver eller whisky cola.

 

Anonymous poster hash: 02d01...3e5

Skrevet

Med vin, så blir man fin ;-) Men som oftest drikker jeg vann, drar hjem når de andre blir fulle og våkner blid og uthvilt i egen seng

 

Anonymous poster hash: 55341...974

 

Slike som deg har jeg for lengst sluttet å invitere på fest.

 

Jeg foretrekker hvitvin eller musserende. Noen ganger drikker jeg drinker.

Skrevet

 

Et glass rødvin, men det er mange år siden sist jeg var på fest...

 

Anonymous poster hash: 849a5...f71

 

Det var trist å høre, morro med en fest!

 

Anonymous poster hash: 69b7e...c38

Skrevet (endret)

Øl, rusbrus, vin eller moscato med Mickey finn:-)

 

Blir som regel vin :-)

Endret av kaklemor
Skrevet

Stort sett hvitvin eller noe med bobler. Jo tørrere jo bedre. 

 

Det hender jeg kan ta noen øl, men jeg blir fort mett og trøtt av øl, så det ødelegger litt. 

Skrevet

Drikker kanskje på fest 1-2 ganger i året bare men drikker da bobler eller cider. I mine yngre år drakk jeg mange øl pr fest.Smakte faktisk ikke cider før for 2 år siden haha. Alltid trodd jeg var kun øldame.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...