Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #1 Skrevet 31. januar 2015 Over andres lidelser? Anonymous poster hash: 1e5b7...545
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #2 Skrevet 31. januar 2015 Ja, det har skjedd. Anonymous poster hash: 7b766...5d0
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #3 Skrevet 31. januar 2015 Da mannens elskerinne ble dumpa av mannen min fordi han fortsatt elsket meg og ville ha meg og familien vår tilbake så godta jeg meg litt ja. For hun brukte enorme mengder energi og utspekulerte metoder på å få han på kroken da vi hadde en dårlig periode i forholdet. hun var min venninne og spredde rykter om meg at jeg hadde vært utro mot mannen og hun sa hun bare måtte fortelle han det fordi hun syntes han fortjente bedre osv.. alt var oppspinn og løgn for å splitte opp meg og mannen for å få han selv.. Sa masse ting til han som jeg angivelig skulle ha sagt til henne og alle om han. At jeg kun var med han for pengene, at han var dårlig i senga og uattraktiv osv... helt syke ting.. Anonymous poster hash: 687fc...009
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #4 Skrevet 31. januar 2015 Prøver å la være, men det har skjedd...! Ikke et personlighetstrekk jeg nører opp om, akkurat. Anonymous poster hash: 51b71...2b8
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #5 Skrevet 31. januar 2015 Noen ganger som jeg står inne for, slik som når folk som sniker i køen i sikkerhetskontrollen blir tatt ut tilfeldig kontroll, og ender opp med å bli sist likevel. Eller mennesker som tar mange forbikjøringer i bilkøer, og blir stoppet av politiet lenger fremme. Osv. Men dessverre godter jeg meg også oftere enn jeg liker over situasjoner jeg ikke forteller videre om. Det er et personlighetstrekk jeg skulle ønske jeg ikke hadde. Men da jeg holder tett om mine historier, antar jeg at andre også gjør det. Og at mange av oss godter oss mer enn vi vil innrømme. Anonymous poster hash: a7ae5...02d
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #6 Skrevet 31. januar 2015 Ja, dessverre. Er ikke stolt av det, men jeg liker det når personer som fremstiller seg som perfekte får seg en liten en på trynet. Fniste for eksempel for meg selv da ei viss fru trampa i baret to ganger på kort tid og kom med patetiske unnskyldinger som ble slaktet i media. Anonymous poster hash: 056ae...2c8
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #7 Skrevet 31. januar 2015 Jeg liker å høre om folk som er verre stilt enn meg når jeg ikke har det bra, ikke av skadefro, men det er en slags trøst i det. Jeg kan være skadefro også, men det er sjeldnere og stort sett bare i ekstremtilfeller. Dersom noen har behandlet meg på en måte som virkelig er ondskapsfull, så hender det at jeg beint ut godter meg når karma treffer dem. Anonymous poster hash: 90cc4...db2
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #8 Skrevet 31. januar 2015 Svært sjeldent, jeg får det da ikke bedre om andre har det vondt eller mislykkes. Men det har selfølgelig skjedd, i noen tilfeller har det vært situasjoner hvor jeg har advart noen og prøvd å "rettlede" de, men de har nektet å høre etter. Da har jeg tenkt at det har vært til pass for disse menneskene... Anonymous poster hash: 6bee4...b35
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #9 Skrevet 31. januar 2015 ja Anonymous poster hash: db2ef...30e
QueeenBeee Skrevet 31. januar 2015 #10 Skrevet 31. januar 2015 Ikke når det kommer til venner og vanlige bekjennte, men når det gjelde folk som hat ledd bak ryggen på meg og godtet seg på min ulykke før så har jeg godtet meg. For eksempel ei som latterigegjorde at jeg ikke hadde fått læreplass, men det hadde hun. Jeg fikke etter kort tid og i dag står jeg med fagbrev og hun sluttet før hun var halvveis til fagbrevet. Ei anna ei lo av at vi ikke hadde fått lån til hus. Det hadde nemlig de. Så da vi fikk lån kjøpte oss et mye finere og dyrere hus enn dem så godtet jeg meg. Hadde de oppført seg på et annet på forhånd så hadde jeg ikke gjort det.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #11 Skrevet 31. januar 2015 Da mannens elskerinne ble dumpa av mannen min fordi han fortsatt elsket meg og ville ha meg og familien vår tilbake så godta jeg meg litt ja. For hun brukte enorme mengder energi og utspekulerte metoder på å få han på kroken da vi hadde en dårlig periode i forholdet. hun var min venninne og spredde rykter om meg at jeg hadde vært utro mot mannen og hun sa hun bare måtte fortelle han det fordi hun syntes han fortjente bedre osv.. alt var oppspinn og løgn for å splitte opp meg og mannen for å få han selv.. Sa masse ting til han som jeg angivelig skulle ha sagt til henne og alle om han. At jeg kun var med han for pengene, at han var dårlig i senga og uattraktiv osv... helt syke ting..Anonymous poster hash: 687fc...009 Du tok han vel ikke tilbake? Anonymous poster hash: 6ae01...59f
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #12 Skrevet 31. januar 2015 Ja jeg lo godt da jeg fant ut at jenta som på skolen gjorde meg til et mobbe offer har blitt narkis Anonymous poster hash: 0c0d7...842
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #13 Skrevet 31. januar 2015 Ingen vits i å skjemmes over at dere godter dere. Dette er ganske typisk for de fleste mennesker. Har dere ikke sett Typisk deg på tvNorge????? Anonymous poster hash: 21936...7bd
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #14 Skrevet 31. januar 2015 Ja, når det går dårlig for mennesker jeg misliker. Noen ganger er det deilig at ellers veldig perfekte venner får litt problemer også. Anonymous poster hash: 7d287...2eb
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #15 Skrevet 31. januar 2015 Ja det har dessverre skjedd, men ikke noe jeg er stolt over Anonymous poster hash: b6b90...897
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #16 Skrevet 31. januar 2015 Av og til. Men bare om det har vært som fortjent. (snakker ikke da om sykdommer og sånne ting.) Anonymous poster hash: c70f7...a77
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #17 Skrevet 31. januar 2015 Det kan jeg ikke si her Da vil folk kalle meg sjuk i huet. Anonymous poster hash: 2b027...fc1
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #18 Skrevet 31. januar 2015 Har tatt meg i å tenke "karma is a bitch", men jeg er ikke en skadefro person. Det er en ganske dårlig egenskap egentlig... Anonymous poster hash: 6e267...199
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #19 Skrevet 31. januar 2015 Ja, det hender. Ikke så ofte riktignok. Min eks forlot meg da barnet var seks mnd, det viste seg at han hadde hatt en forhold til en annen i de samme seks mnd. Jeg kunne ikke dy meg for å føle en viss skadefryd da han noen år senere ble forlatt av den samme dama fordi etter at hun hadde hatt et forhold til en annen i noen måneder. Anonymous poster hash: 6c029...e87
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #20 Skrevet 31. januar 2015 Ja, det hender. Ikke så ofte riktignok. Min eks forlot meg da barnet var seks mnd, det viste seg at han hadde hatt en forhold til en annen i de samme seks mnd. Jeg kunne ikke dy meg for å føle en viss skadefryd da han noen år senere ble forlatt av den samme dama fordi etter at hun hadde hatt et forhold til en annen i noen måneder. Anonymous poster hash: 6c029...e87 Nydelig...!!! Anonymous poster hash: 2b027...fc1
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #21 Skrevet 31. januar 2015 Ja.. -men det blir mindre og mindre med årene heldigvis Anonymous poster hash: fc5fd...91f
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #22 Skrevet 1. februar 2015 Da mannens elskerinne ble dumpa av mannen min fordi han fortsatt elsket meg og ville ha meg og familien vår tilbake så godta jeg meg litt ja. For hun brukte enorme mengder energi og utspekulerte metoder på å få han på kroken da vi hadde en dårlig periode i forholdet. hun var min venninne og spredde rykter om meg at jeg hadde vært utro mot mannen og hun sa hun bare måtte fortelle han det fordi hun syntes han fortjente bedre osv.. alt var oppspinn og løgn for å splitte opp meg og mannen for å få han selv.. Sa masse ting til han som jeg angivelig skulle ha sagt til henne og alle om han. At jeg kun var med han for pengene, at han var dårlig i senga og uattraktiv osv... helt syke ting.. Anonymous poster hash: 687fc...009 Ikke se bort fra at hun godter seg litt over det også hvis du er dum nok til å ta ham tilbake. Husk at det er han som er ansvarlig for deg. Hvis han ikke klarer å holde buksene på så er det KUN hans ansvar. Anonymous poster hash: c9c73...57e
Sint naken biltyv Skrevet 1. februar 2015 #23 Skrevet 1. februar 2015 Da mannens elskerinne ble dumpa av mannen min fordi han fortsatt elsket meg og ville ha meg og familien vår tilbake så godta jeg meg litt ja. For hun brukte enorme mengder energi og utspekulerte metoder på å få han på kroken da vi hadde en dårlig periode i forholdet. hun var min venninne og spredde rykter om meg at jeg hadde vært utro mot mannen og hun sa hun bare måtte fortelle han det fordi hun syntes han fortjente bedre osv.. alt var oppspinn og løgn for å splitte opp meg og mannen for å få han selv.. Sa masse ting til han som jeg angivelig skulle ha sagt til henne og alle om han. At jeg kun var med han for pengene, at han var dårlig i senga og uattraktiv osv... helt syke ting.. Anonymous poster hash: 687fc...009 Deg igjen. Har du fortsatt ikke gått til psykolog?! For å svare på spørsmålet, ja jeg godter meg en sjelden gang
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #24 Skrevet 1. februar 2015 Ja, det gjør jeg. Spesielt når eksen til mannen sliter med de same tingene/gjør de samme tingene som hun kritiserer meg for Anonymous poster hash: 75d2e...2b5
BareMas Skrevet 1. februar 2015 #25 Skrevet 1. februar 2015 "sånn kan det gå" tenker jeg noen ganger om mennesker som får smake sin egen medisin, mennår setningen er ferdigtenkt, tenker jeg ikke mer på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå