Ærlige Ærna Skrevet 31. januar 2015 #1 Skrevet 31. januar 2015 Vi skal pusse opp, og ser at det har kommet masse virkelig flotte og mer moderne laminatgulv. Dette er jo ekstremt slitesterkt og lett å holde rent, så det frister litt. Men, er det vanlig i dag å legge laminat i stue??
Appelsinpiken Skrevet 31. januar 2015 #2 Skrevet 31. januar 2015 Ikke lagt i stua enda, men det kommer. Parketten vår er så stygg. Vi legger laminat i alle rom vi pusser opp.
Gjest Skrevet 11. februar 2015 #3 Skrevet 11. februar 2015 (endret) Vi har alloc laminat gulv. Vi liker det veldig godt. Har også på kjøkken og i gangen, men da i annen utførelse enn i stuen Endret 11. februar 2015 av mphs
kulepenn Skrevet 13. mars 2015 #4 Skrevet 13. mars 2015 Jeg står også i ferd med å bytte ut gulv. Vi har laminat, skikkelig gammel og billig i sin tid. Alle sier jeg må kjøpe parkett. Men jeg kan ikke hjelpe for at når jeg går i andres parkett hjem, så ser det skikkelig stygt og slitt ut etter bare kanskje 3 års bruk. Mitt gulv er derimot ikke en skamme i...Ville dere gått for laminat, denne gangen har jeg råd til å kjøpe litt dyrere...
snøsnø Skrevet 14. mars 2015 #5 Skrevet 14. mars 2015 Det er lett å legge moderne laminat (klikktypen). Jeg la det for mange år siden - den gangen det var med lim..... det var ikke veldig lett.... Vurder korkflis (samme system). Det er litt "mykere" å trå på, men like slitesterkt.
Fandens Oldemor Skrevet 18. mars 2015 #6 Skrevet 18. mars 2015 Mange som har laminat i stue. Det er jo slitesterkt, billig og lett å legge. Ulemper er at det er veldig hardt og kaldt.
bikini Skrevet 19. april 2015 #7 Skrevet 19. april 2015 Vi vurderer også det, vi har hund, og småbarn som kaster leker rundt på gulvet....blir fort hakk. Vi har parkett i gangen i mellomgangen og på soverommene, det bærer preg av barnelek.
bikini Skrevet 19. april 2015 #8 Skrevet 19. april 2015 Vi vurderer også det, vi har hund, og småbarn som kaster leker rundt på gulvet....blir fort hakk. Vi har parkett i gangen i mellomgangen og på soverommene, det bærer preg av barnelek. Altså blir hakk i parkett mener jeg. Syns derfor laminat høres ut som bedre alternativ og rimelig er det jo også
Sisch Skrevet 4. mai 2015 #9 Skrevet 4. mai 2015 Vi har laminat, og kjempefornøyd med det! Lett å legge, ingen riper og absolutt ikke kaldt og hardt slik som de var før :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå