Gå til innhold

Nye venner på Lillehammer og omegn.


Ringen

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 31 år med 2 barn, venter mitt tredje nå. Jeg bor litt utenfor Lillehammer men ønsker meg flere venner I og utenfor Lillehammer. Flyttet hit for 4 år siden men siden jeg ikke er I jobb er det ikke så enkelt å bli kjent med andre. Min erfaring er i hvertfall at de kommer ikke på døra å ringer på for å bli kjent med meg.

Hvis noen ønsker kontakt så rop ut😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Hei! Jeg er 23 år, har en sønn på 2 og venter nestemann i august. Bor på Biri 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som blir 11 I sommer å ei som blir 3 I neste mnd.😊 er du medlem i Termin September på fb? (Hvis du har fb da, er jo ikke alle som har det.) Er flere fra samme området som oss der😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, har ikke fått sulla meg innpå noen grupper på facebook enda.. 😛 Har termin 7 august så passer vel ikke helt inn i september gruppa ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fader stemmer det...glemte det jeg hadde lest lenger opp her😜 Hehe tror ikke det gjørså mye. Er flere som har før og etter. Men er hemmelig gruppe så hvis du vil være med så rop ut så får vi legge deg til😊

virker som er litt lite aktivitet her men kan jo lage grupper både her og der for de som vil møtes en gang I blant for en kaffe eller no mens vi venter og etterpå😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grupper....mente å avtale møte å møtested 😜 begynner å bli passelig trøtt nå tror jeg...😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde vært koselig det 😊 Kjenner ikke så mange rundt her akkurat, er ikke herfra opprinnelig men bodd litt rundt

om kring toten/gjøvik de siste 6 åra 😊 du kan gjerne legge meg til, sender du link her? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger deg til som venn her å sender deg en pm her så slipper vi dele privat info her på åpen vegg. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann Fone😊 Så hyggelig at du og tok kontakt, jo flere jo bedre😊.

Hva driver du med om dagene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Hei hei:)

Vi er nyinnflyttede til Brumunddal, og vil gjerne bli kjent med flere rundt her:)

Har en gutt på 4 år og ei jente på 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så bra at du ogaå vil bli kjent med flere May the force be with you😊

hva driver dere med om dagene da?

Jeg er hjemmeværende så noen dager kan bli litt lange men det går stort sett greit. Savner å ha en jobb å gå til men akkurat nå ville det ikke gått rundt uansett så da venter jeg litt😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei jente på 31 år med 2 barn, venter mitt tredje nå. Jeg bor litt utenfor Lillehammer men ønsker meg flere venner I og utenfor Lillehammer. Flyttet hit for 4 år siden men siden jeg ikke er I jobb er det ikke så enkelt å bli kjent med andre. Min erfaring er i hvertfall at de kommer ikke på døra å ringer på for å bli kjent med meg.

Hvis noen ønsker kontakt så rop ut😊

Hei. Jente på 31 med 2 barn. En gutt på 5 og ei jente på snart 3. Bor ikke langt unna lhmr. Vil gjerne bli kjent med flere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber med regnskap. Jobber nå kun 75% etter at jeg fikk barn nr. 2. Har dermed en dag i uka som jeg gjerne kunne tenke meg å treffe andre mødre og utveksle erfaringer med osv. :-) Hvor gamle er dine barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hadde vært fint å møte andre å blitt litt kjent. Nå har jeg vanvittig mye å gjøre frem til 17. Mai men etter det hadde vi kunnet fått til et treff hvis noen vil....når passer det best for dere andre? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Da er den travleste tiden over for min del, har dere lyst å få til et treff på lillehammer en dag snart eller? For min del passer det aller best på dagtid men hva passer best for dere? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Torsdag 18. Juni kl 10.00 på Opus kafeen på strandtorget? Til de av dere som kan og vil så er dere hjertelig velkommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ingen varsler at de kommer så får vi heller ta det en annen gang.....😊 litt kjedelig å kjøre bomtur for å sitte der alene😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...