Gå til innhold

Nye venner på Lillehammer og omegn.

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 31 år med 2 barn, venter mitt tredje nå. Jeg bor litt utenfor Lillehammer men ønsker meg flere venner I og utenfor Lillehammer. Flyttet hit for 4 år siden men siden jeg ikke er I jobb er det ikke så enkelt å bli kjent med andre. Min erfaring er i hvertfall at de kommer ikke på døra å ringer på for å bli kjent med meg.

Hvis noen ønsker kontakt så rop ut😊

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Annonse

Å fader stemmer det...glemte det jeg hadde lest lenger opp her😜 Hehe tror ikke det gjørså mye. Er flere som har før og etter. Men er hemmelig gruppe så hvis du vil være med så rop ut så får vi legge deg til😊

virker som er litt lite aktivitet her men kan jo lage grupper både her og der for de som vil møtes en gang I blant for en kaffe eller no mens vi venter og etterpå😊

• 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

• 2 uker senere...

Så bra at du ogaå vil bli kjent med flere May the force be with you😊

hva driver dere med om dagene da?

Jeg er hjemmeværende så noen dager kan bli litt lange men det går stort sett greit. Savner å ha en jobb å gå til men akkurat nå ville det ikke gått rundt uansett så da venter jeg litt😊

Jeg er ei jente på 31 år med 2 barn, venter mitt tredje nå. Jeg bor litt utenfor Lillehammer men ønsker meg flere venner I og utenfor Lillehammer. Flyttet hit for 4 år siden men siden jeg ikke er I jobb er det ikke så enkelt å bli kjent med andre. Min erfaring er i hvertfall at de kommer ikke på døra å ringer på for å bli kjent med meg.

Hvis noen ønsker kontakt så rop ut😊

Hei. Jente på 31 med 2 barn. En gutt på 5 og ei jente på snart 3. Bor ikke langt unna lhmr. Vil gjerne bli kjent med flere :-)

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...