Mamma_til_2 Skrevet 31. januar 2015 #1 Skrevet 31. januar 2015 Jeg kan ikke forstå hva som er så givende med og drive med aktiv nettmobbing/hets av enkelte mennesker her inne, Caroline B.E. får hver dag som hatten passer, hun kan ikke gjøre noe uten at noen her inne lager en tråd bare for og hetse og mobbe henne, og gud forby at det går en dag uten at hun er i media el da finner dere noe gammel nytt frem bare for og få mobbe og hetse litt. Her inne finnes det også noen som "stalker" enkelte brukere bare for og mobbe, hetse hvert innlegg eller hver kommentar disse kommer med, det kan være spm om hverdagslige ting som noen ikke ville ha hevet ett øyebryn for og svare fint og hjelpsomt på, men kommer det fra feile personer så blir det krøll med en gang. Håper dere ikke viderefører denne holdningen til barna deres, da de vill vokse opp i en mere digitalisert verden enn vi og de må lære og oppføre seg på nett for alt de skriver ligger der og mobbing hetsing er ikke bra i jobbsammenheng da mange arb.givere allerede googler og sjekker opp sine potensielle arb.takere. Men uansett håper de som føler seg truffet kan gå inn i seg selv og gjøre en forandring, selv om DU har en dårlig dag så trenger ikke det gå utover noen andre på nett, tenk før du poster!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #2 Skrevet 31. januar 2015 De fleste firma og bedrifter som jukser og lyver før så øra flaggrer i media. Det er ikke uvanlig. CBE er ikke venninnen din, hun er et produkt i et millionfirma. Anonymous poster hash: ecae2...bf8
Tante Hufsa Skrevet 31. januar 2015 #3 Skrevet 31. januar 2015 Ja det er litt skremmende å se på. MEN..... De er jo modige som skriver dette anonymt. Feige feige feige. Stakkars dere små mennesker som sitter hver dag og henger ut dama ANONYMT. Foreldrene deres er nok stolte.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 31. januar 2015 #4 Skrevet 31. januar 2015 Så på tv2 god morgen Norge ang mobbing her en dag, der ble det blandt annet nevnt at det er viktig å ta tak ang voksne på nett som mobber. Barn lærer av sine foreldre og har selv overhørt 2 foreldre som snakket stygt om mitt barn .... Skumle greier
soleia Skrevet 31. januar 2015 #5 Skrevet 31. januar 2015 Akkurat når det gjeld frua, så er det vanskeleg å skilje mellom personen og firmaet med millionintekter. Synes det har vore heilt på sin plass å rette fokus på at dei har redigert bilete for at ho skal sjå enno slankare ut, når ho hardnakka har hevda at det ikkje skjer. Slikt vert og påpeika og kritisert når det skjer i magasin, og denne bloggen har enno fleire lesarar enn mange vekeblad. Ho er eit førebilete for mange unge jenter, og må skjøne kva ansvar dette inneber. Når det er sagt, så vert det og skrive mykje her som er langt utanfor, det er heilt bak mål å kritisere utsjånaden hennar feks. Synes og det er ein del nick her som blir håna og kritisert så snart dei skriv eitt eller anna, og det verkar som enkelte brukarar har problem med seg sjølv. Ein kan ikkje lire kva som helst or seg sjølv om ein er annonym, det sit menneske bak dei andre skjermane. Kunne du ikkje sagt det ansikt til ansikt, så treng du ikkje seie det her heller.
*Miss Marple* Skrevet 31. januar 2015 #6 Skrevet 31. januar 2015 Jeg tror faktisk ikke at de som du sikter til har selvinnsikt nok til å ta det du skriver innover seg. De mener nok oppriktig at de ikke hetser og mobber, for 'såpass må man tåle når man velger å være synlige'. Det er liten tvil om at det sitter mange smålige og misfornøyde sjeler bak anonymknappen og som kanskje får et lite løft av å kunne 'ta' noen, om så for små bagateller.
3barnsmamma'n:-) Skrevet 31. januar 2015 #7 Skrevet 31. januar 2015 Er man en offentlig person så tenker jeg at man må tåle å få litt kritikk når man "trår feil", men jeg ser ikke nødvendigheten av å opprette titalls tråder om henne her inne hver eneste dag av den grunn. Veldig mye av det som kommer frem i trådene om henne er usaklig og direkte personhets, og det er derimot ikke greit. Jeg er enig med HI; jeg håper at de voksne damene som sitter og gjemmer seg bak anonymknappen her på bim/dib, har litt andre holdninger og verdier i den virkelige verden og at de lærer barna sine respekt og toleranse for andre mennesker.
MarieP Skrevet 31. januar 2015 #8 Skrevet 31. januar 2015 Ja det er litt skremmende å se på. MEN..... De er jo modige som skriver dette anonymt. Feige feige feige. Stakkars dere små mennesker som sitter hver dag og henger ut dama ANONYMT. Foreldrene deres er nok stolte. Enig met at det blir en del mobbing, men hvorfor si at de som bruker anonymknappen er feige? Vi er like anonyme, er vi ikke det? Og forumet gir denne muligheten, da er det ikke rart at folk bruker den. Ellers helt enig.
Tante Hufsa Skrevet 31. januar 2015 #9 Skrevet 31. januar 2015 Ja det er litt skremmende å se på. MEN..... De er jo modige som skriver dette anonymt. Feige feige feige. Stakkars dere små mennesker som sitter hver dag og henger ut dama ANONYMT. Foreldrene deres er nok stolte. Enig met at det blir en del mobbing, men hvorfor si at de som bruker anonymknappen er feige? Vi er like anonyme, er vi ikke det? Og forumet gir denne muligheten, da er det ikke rart at folk bruker den. Ellers helt enig. Fordi man kan ta direkte kontakt med de som skriver med nick så det våger de ikke. Det sier sitt om hvor tøffe de er.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #10 Skrevet 31. januar 2015 Det handler ikke om å være tøff, det handler om å presse på så mye at det aldri glemmes. Løgnerfruen ønsker at dette går i glemmeboka - det kommer det ikke til å gjøre. Mye pga de her inne, og på kvinneguiden. (Når det er sagt, er jeg faktisk ikke en av dem som debatterer i disse trådene, jeg er dritt lei bloggeren og saken) Anonymous poster hash: 640d6...a91
Mamma_til_2 Skrevet 31. januar 2015 Forfatter #11 Skrevet 31. januar 2015 Det handler ikke om å være tøff, det handler om å presse på så mye at det aldri glemmes. Løgnerfruen ønsker at dette går i glemmeboka - det kommer det ikke til å gjøre. Mye pga de her inne, og på kvinneguiden. (Når det er sagt, er jeg faktisk ikke en av dem som debatterer i disse trådene, jeg er dritt lei bloggeren og saken) Anonymous poster hash: 640d6...a91 Men likevel kaller du Caroline B E løgnerfruen ! Det er mobbing!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå