Gå til innhold

Falsk krupp....hvor lenge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge har deres barn hatt dette? Her holder vi på fortsatt med minstemann ... Trodde dette var noe småbarn slet med jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snart 5 år og får det fortsatt innimellom. Første gang hun hadde det var hun 2 år. Håper det gir seg snart.

Anonymous poster hash: 2a07c...42f
Skrevet

Min nevø er 7 år og får det enda av og til, vet ikke om det har noe og si men han slet med barneastma ( frisk fra det når han var 4)

Skrevet

Han har hatt det jevnt og trutt siden han var noen uker.... Hatt maaaaange netter gående med han i vogn i Oslos gater når han var baby...eneste som hjalp

Skrevet

Eldste hadde til han var ca 7 år, de minste får fortsatt. De er 6 år.

Anonymous poster hash: 93711...50c

Skrevet

Eldste her hadde flere ganger etter skolestart.

Begge her var ofte plaget med det før. Nå har det heldigvis bedret seg :)

Skrevet

Hun på 9 får det fortsatt :-/

Anonymous poster hash: 2aec6...b94

Skrevet

Det blir mer og mer uvanlig jo eldre de blir, etter skolestart skal det som regel ha gitt seg.

Nabogutten her fikk det for første gang da han gikk i 1.klasse og da ble han faktisk lagt inn på sykehuset til observasjon. Der sa de at jo eldre barnet ble jo mer alvorlig kunne pustebesværet bli, og når skolebarn fikk det for første gang passet de ekstra godt på...

Eldste her hadde det til han var 5-6 år gammel.

Anonymous poster hash: 9f63d...666
Skrevet

Min datter var vel 7 sist gang, hun har også / har hatt barneastma.

Nevøen min var 10 , da ble han lagt inn på sykehuset, og da var han " for stor" til å plages med falsk krupp.

Det er slitsomt , men vi fikk skrevet ut et glass med de tablettene som skal løses i vann.

Det er veldig greit å slippe reise på legevakt midt på natta, når vi vet hva som er galt.

Skrevet

Min er 3,5, og det virker som det har gitt seg allerede... er i alle fall bortimot et år siden sist. Han har vel hatt 6-8 anfall til sammen.

Men vet om en 12-åring som fortsatt får det.

Anonymous poster hash: 7bf8a...da9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...