oslofrk Skrevet 31. januar 2015 #1 Skrevet 31. januar 2015 Påsatt er strax 1,5år og i dag våknet han med et rødt og varmt kinn (og et vanlig) Han har fått alle tennene og er ellers i fin form. Noen som vet hva det kan være?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #2 Skrevet 31. januar 2015 Femte barnesykdommen? Da ser det vel gjerne ut som noen har klappet til ungen? Anonymous poster hash: 11f97...929
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå