Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #1 Skrevet 31. januar 2015 Jeg og samboer har prøvd i 5-6 månder På at jeg skal bli gravid uten hell.. Jeg har vært "verpe-syk" i 2år ++ og håpet jeg skulle være så heldig og bli gravid på de første fårsøkene når samboer eeendelig er klar. Og jeg er så sjalu på de som blir gravide med et "uhell, ikke planlagt osv", Selv om jeg blir glade på deres vegne. Jada! jeg vet det enda er tidlig og si noe, men måtte bare få det ut! God helg videre:) Anonymous poster hash: 46cb5...51c
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #2 Skrevet 31. januar 2015 Hvorfor får jeg inntrykk av at du er under 22 år? Anonymous poster hash: d7121...86f
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #3 Skrevet 31. januar 2015 er over 22år. Hvorfor får jeg følelsen av at du er en gammel sur merr? Anonymous poster hash: 46cb5...51c
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #4 Skrevet 31. januar 2015 Inntrykk** Anonymous poster hash: 46cb5...51c
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #5 Skrevet 31. januar 2015 Er godt å få ut ting Og bra du svarer tilbake Skjønner at du blir sjalu, er også sjalu på noen som er samme alder som meg, og har fått barn og bor sammen med barnefar og alt. Er nok en sjalusi hos meg som alltid kommer til å være der, når jeg ikke kan få barn på egenhånd. Er også verpe-syk, forstår jeg :3 Anonymous poster hash: cdb23...22e
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #6 Skrevet 31. januar 2015 Hehe jada jeg svarer til samme mynt;) om det var det du mente. Huff, din situasjon er jo mye mer komplisert, og du har du all rett til og være sjalu på andre. Stoor klem til deg! Syns det er viktig og få ut ting man tenker på, spesielt når man er hormonell før mensen. Hehe Anonymous poster hash: 46cb5...51c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå