Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #1 Skrevet 31. januar 2015 Hva hadde dere gjort om dere nesten uten unntak hadde besøk av noen fra svigerfamilie over en time hver eneste dag? Ofte 2 til 3 timer, også etter kl 21. Anonymous poster hash: 97c10...e1c
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #2 Skrevet 31. januar 2015 Sikkert skutt meg selv. Jeg verdsetter vår tid alene veldig høyt! Anonymous poster hash: 07984...156
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #3 Skrevet 31. januar 2015 stakkars!!! huff nå fikk jeg vondt av deg. Her tror jeg nesten du må først bli enig med mannen din om hvor mye dere i fellesskap synes er greit, for her MÅ dere spille på lag. Deretter ville jeg forsøkt forsiktig å ta opp med svigerfamilie at de kan komme, men ikke så ofte og ikke så seint. Lykke til Anonymous poster hash: ff4bd...8c3
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #4 Skrevet 31. januar 2015 Hadde bare syntes det var koselig, men nå er min svigerfamilie greie folk da. Hadde svigermoren min vært som moren til Raymond så hadde jeg låst døra. Anonymous poster hash: 666cf...0fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå