Gå til innhold

Er jeg rar som reagerer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble brudd mellom meg og ex for noen år siden. Han har funnet ny. Den nye damen har profilbilde av han og henne på facebook. Må bare si at det er ingen god følelse. Er jeg rar som reagerer?

Anonymous poster hash: 8541b...310

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke rar som reagerer, det er lov. Rar er du hvis du begynner å skrike og hyle, krever at han skal bytte bilde, og lager et helvete. At du selv synes det er dumt, er normalt

Anonymous poster hash: b64c6...6be
Skrevet

Skjønner det rører i noen følelser, men forstår jo at de tar bilder og viser hverandre frem.

Man styrer ikke følelser men handlinger kan man styre.

Anonymous poster hash: 315c8...c10

Skrevet

Forstår att du får ett stikk i hjerter, men du hr ingen grunn til å reagere.

Han er hennes kjæreste nå.

Anonymous poster hash: 65f7c...c1a
Skrevet

Slikt er alltid kjipt om du fortsatt har føleser.

Skrevet

Har gjerne følelser for han i underbevistheten. :( I natt drømte jeg om han, den nye og meg og ungene.

Skrevet

Det er ikke rart å ha følelser. Om du prøver å få dem til å ta bildene ned derimot er det rart.

*Gir en klem* Jeg kjenner til følelsen, selv om jeg er lykkelig gift. Eneste måten jeg kan holde tankene vekk fra eksen er å slette han fra alt og gitt beskjed til venner at jeg ikke vil høre noe om han.

Om jeg tilfeldigvis får vite noe eller ser han så drømmer jeg om han etterpå, selv om jeg ikke vil bli sammen med han igjen.

Anonymous poster hash: e2deb...f9a
Skrevet

Ble brudd mellom meg og ex for noen år siden. Han har funnet ny. Den nye damen har profilbilde av han og henne på facebook. Må bare si at det er ingen god følelse. Er jeg rar som reagerer?

Hvorfor i alle dager skulle du reagere på det? Det er jo flere år siden det ble slutt med deg.

Så ja, du er rar

Anonymous poster hash: df39d...c15

Skrevet

Takk for svar. Jeg reagerer ikke sånn at jeg sier det til noen at de skal ta vekk bilde eller noe, men for meg selv.

Skrevet

ja hvis det er et par år siden, min har av seg og dame, han gjorde det når de kun hadde vert sammen i 2 og halv mnd, men driter i det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...