Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #1 Skrevet 30. januar 2015 1. Hvordan fikk folk rundt dere vite at dere snuste? Foreldre, venner osv.. Sa dere det bare eller oppdaget de det med en feil? 2. Hvordan er det å være avhengig av snus? Hvordan føles det når dere ikke har tilgang på det? 3. Hvor gamle var dere når dere begynte? Vi fikk plutselig en oppgave om snus på skolen- og jeg som aldri har vært nikotinavhengig eller smakt på snus vet ikke helt hva jeg skal svare Håper noen vil svare meg! Anonymous poster hash: 1c160...83a
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #2 Skrevet 30. januar 2015 1. Hvordan fikk folk rundt dere vite at dere snuste? Foreldre, venner osv.. Sa dere det bare eller oppdaget de det med en feil? - De oppdaget det da jeg hadde snusboks fremfor røykpakke. 2. Hvordan er det å være avhengig av snus? Hvordan føles det når dere ikke har tilgang på det? - Rastløs og irritert. 3. Hvor gamle var dere når dere begynte? - 31 år. Erstattet sigaretter med snus, var 13 år da jeg begynte å røyke. Anonymous poster hash: d4273...53b
Mahem91 Skrevet 30. januar 2015 #3 Skrevet 30. januar 2015 1. Hvordan fikk folk rundt dere vite at dere snuste? Foreldre, venner osv.. Sa dere det bare eller oppdaget de det med en feil? De så vel at jeg hadde snus i kjeften. Har smale lepper så synes godt, 2. Hvordan er det å være avhengig av snus? Hvordan føles det når dere ikke har tilgang på det? Helt forjævlig, men så er det helt hærlig da man får tilgangen på det igjen. 3. Hvor gamle var dere når dere begynte? 17', er nå 24" Ikke begyn å snuse om du er nikotinfri, det er ikke selve nikotinen som er værst, men det å ha nor under leppa. Jeg var snusfri i 50 dager, men så tok jeg en flaske vin med ei venninne som snuser, og da var det gjort. Jeg er for svak til å slutte og kommer nok til å fortsette til jeg blir gravid
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #4 Skrevet 30. januar 2015 Tusen takk for svar dere Jeg har absolutt ikke planer om å begynne å snuse, det er som sagt til en skoleoppgave jeg skulle svare på noen av disse spørsmålene. Hvordan føles det å snuse da? Når du har snusen inni liksom Anonymous poster hash: 1c160...83a
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #5 Skrevet 30. januar 2015 1. Var voksen da jeg begynte å snuse. Folk så at jeg hadde byttet ut røyken med snus. Fikk dermed positive tilbakmeldinger. 2. Helt forferdelig. Blir nesten psykisk syk av å være uten snus. Jeg blir deprimert, agressiv, svetter, stresser osv. Går over med en gang jeg tar meg en snus Jeg får mye flere plager av å være uten snus enn jeg som røyker fikk uten røyk. 3. Begynte å røyke da jeg var 15 år. Var storrøyker (ca 30 røyk pr dag) frem til jeg var 26 år. Da sluttet jeg å røyke og begynte med snus. Er nå 31 år og har snust i 5 år (og vært røykfri i 5 år). Jeg snuser 1-2 bokser med porsjonssnus for dagen. Jeg har nesten konstant snus under leppa. Tror jeg har dette avhengighetsgenet. Anonymous poster hash: e2e3f...72d
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 30. januar 2015 #6 Skrevet 30. januar 2015 1. Hvordan fikk folk rundt dere vite at dere snuste? -Jeg sa det, eller de så at jeg hadde snus under leppen. Gikk fra å røyke til å snuse 2. Hvordan er det å være avhengig av snus? -Det er jævlig å være avhengig! Og er mye mer avhengig av snus enn jeg var av røyk. Hvordan føles det når dere ikke har tilgang på det? Helt grusom, blir stresset, urolig, sur, irritert og tenker bare på snus. Verst er det når jeg er alene med ungene og de sover. For da kan jeg ikke gå ut å kjøpe. 3. Hvor gamle var dere når dere begynte? Var 23 år når jeg byttet røyk med snus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå