Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #1 Skrevet 30. januar 2015 Jeg vil slutte på p piller Pga bivirkninger Må mannen godkjenne dette valget ? Eller kan jeg bestemme over min kropp og han må godta ..? Anonymous poster hash: 0873f...6ac
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #2 Skrevet 30. januar 2015 Hæ? Dette må være tull. Ja, du bestemmer over din egen kropp!!! Anonymous poster hash: c682c...5cb
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #3 Skrevet 30. januar 2015 Ha ha ha ha !!! Dagens! Selvfølgelig bestemmer du dette helt selv. Du bør jo selvfølgelig informere han om det,slik at han kan bruke kondom eller avstå fra sex med deg.. Anonymous poster hash: 8c43c...c8f
Mahem91 Skrevet 30. januar 2015 #4 Skrevet 30. januar 2015 Neineinei! Gjør som du vil jeg har slutta fordi jeg vil få igang syklus.. Har kjøpt kondomer fordi han ikke vil bli pappa enda. Han sagt ifra.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #5 Skrevet 30. januar 2015 Han kan da ikke bestemme at du MÅ ta prevensjon. Men om han ikke vil bruke kondom må jo begge ta ansvar om det skjer noe Anonymous poster hash: 82176...937
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #6 Skrevet 30. januar 2015 Selvfølgelig er det lov! Regner nesten med du er ironisk her nå??? Men du har et moralsk ansvar å opplyse mannen om at du når ikke går på prevensjon, og jeg mener også at dersom en av dere ikke vil ha barn, har du også et medansvar å sørge for at du ikke blir gravid. Dette ved å kjøpe kondomer, avstå fra sex, sette inn spiral osv. Anonymous poster hash: d74d9...c7a
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #7 Skrevet 30. januar 2015 Du bestemmer over din kropp. Dere må sammen bli enige om hvordan dere skal unngå uønsket graviditet. Anonymous poster hash: 497f9...7be
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #8 Skrevet 30. januar 2015 Takk for svar. Føler meg dum ja Men mente alvor. Legen og gynekolog mener jeg ikke kan bruke p piller. Er derfor. Problemet er som oftest at det er kvinnen som må beskytte seg fra å bli gravid Hi Anonymous poster hash: 0873f...6ac
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #9 Skrevet 30. januar 2015 Selvfølgelig bestemmer du over din egen kropp. Anonymous poster hash: 61bcd...42a
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #10 Skrevet 30. januar 2015 Men hjelpe meg da kvinnemenneske! :O Anonymous poster hash: 2adca...2f8
BareMas Skrevet 30. januar 2015 #11 Skrevet 30. januar 2015 Takk for svar. Føler meg dum ja Men mente alvor. Legen og gynekolog mener jeg ikke kan bruke p piller. Er derfor. Problemet er som oftest at det er kvinnen som må beskytte seg fra å bli gravid Hi Anonymous poster hash: 0873f...6ac Din kropp, din helse, ditt ansvar. Om du ikke burde bruke P-piller, så bør du ta ansvar for å ivareta din helse. Samtidig så er det ditt ansvar å se til at du tar de nødvendige grep for å unngå en evnt uønsket graviditet, men det er ikke ensbetydende med at du skal proppe kroppen full av hormoner. Det kan være så enkelt at du sier til gubben at han får "kle på seg", ellers må han(og du) stå over morohetene. Det er også slik at en mann har et ansvar for å ikke spre sine små om han ikke ønsker seg barn. Som par kan man bli enige om hvilket prevensjonsmiddel som fungerer best for dem, men i bunn og grunn er vi ene og alene ansvarlig for vår egen prevensjon.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #12 Skrevet 31. januar 2015 Takk 😃😃 Av en eller annen grunn er jeg dårlig på å ta dette opp med mannen min Hi Anonymous poster hash: 0873f...6ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå