Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #1 Skrevet 30. januar 2015 Det er jeg som er sjefen, og har innledet et forhold til en i min gruppe. Ingen vet det foreløpig, og jeg har lurt på å be om flytting av en av oss før det evt offentliggjøres. Slik at han kan rapportere til en annen mellomleder istedet. Som ansatt hadde du tenkt at kollegaen din fikk fordeler hvis han/hun var kjæreste med sjefen? Anonymous poster hash: 47f82...3d8
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #2 Skrevet 30. januar 2015 Jeg hadde tenkt at det var en meget uprofesjonell sjef! Men samtidig, noen ganger er kjærlighetens veier uransakelige, og jeg vet om tilfeller der student og veileder har funnet sammen Jeg tror du gjør meget lurt i å flytte en av dere så fort som overhode mulig. Gjerne med begrunnelse av at dere ar følelser for hverandre. Her er det best å spille med åpne kort. Gratulerer med ny kjæreste og lykke til Anonymous poster hash: 687ea...c44
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #3 Skrevet 30. januar 2015 Enig med siste taler! Anonymous poster hash: 45e9f...315
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #4 Skrevet 30. januar 2015 Hehe, jeg har et forhold til min sjef Vi er begge single, og ingen vet noe enda. Alle mennesker er forskjellige, også ansatte og ledere. Min leder ville aldri gi meg fordeler andre ikke fikk. Det tror jeg også de andre vet, men jeg vet jo selvsagt ikke. Anonymous poster hash: 9006e...85d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå