Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #1 Skrevet 30. januar 2015 jeg og min kjære vurderer å ta oss en kjærestetur til gdansk, Noen som har noen greie hoteller og anbefale?? Antall stjerner er ikke så nøye, men det må være rent, god beliggenhet for shopping og god frokost. Anonymous poster hash: 63b9b...1b7
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #2 Skrevet 30. januar 2015 Hotel Qubus! Perfekt beliggenhet (rett utenfor gamlebyen, kort å gå til både gamlebyen og restaurantene langs med elv), utrolig hyggelige folk i resepsjon og restaurant, bra frokostbuffé, veldig reint og delikat på både rommet/badet og ellers på hotellet. Og jammen var det ikke så veldig dyrt heller. Anonymous poster hash: e4a39...c36
Mammarama=) Skrevet 30. januar 2015 #3 Skrevet 30. januar 2015 Mercur var vi veldig fornøyde med. Ligger rett utenfor gamlebyen og rett overfor det beste kjøpesenteret ( i mine øyner)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #4 Skrevet 30. januar 2015 Hotell Hilton. Ingen over ingen under. Anonymous poster hash: 93a68...16c
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #5 Skrevet 30. januar 2015 Vi hadde kjæreste tur dit. Lå på scandic rett over jernbanen/busstasjonen. Tipp topp hotel👍👍👍 Anonymous poster hash: 8001a...14a
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #6 Skrevet 30. januar 2015 Hotell Hilton. Ingen over ingen under. Anonymous poster hash: 93a68...16c Hotel Hilton har steinharde senger! Anonymous poster hash: e2ec1...4cd
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #7 Skrevet 30. januar 2015 Synes sengen var helt topp jeg :-) Anonymous poster hash: 93a68...16c
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #9 Skrevet 30. januar 2015 Hilton - helt fantastisk! Anonymous poster hash: 05fd9...6bd
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #10 Skrevet 30. januar 2015 Vi var på Novotel Gdansk Centrum. Og syntes det var veldig bra, sentralt til gamlebyen og helt fantastisk frokost. Anonymous poster hash: a2576...f63
stjertløvetann Skrevet 31. januar 2015 #11 Skrevet 31. januar 2015 Hotel Artus! Ligger midt i gamlebyen, ved Mariakirken, og 50 meter fra torget, og døgnåpen sjappe rett over gata. Frokosten har de et litt rart opplegg på dog - den koster 70 kr ekstra, og serveres i cafeen som ligger i første etasje, men ikke si at du bor på hotellet, da får du bare kjip hotellfrokost, men hvis du heller bestiller fra menyen som en vanlig kunde så får du supergod mat til ca samme prisen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå