Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #1 Skrevet 30. januar 2015 Føler at jeg har gått rett i mamma-fella. Utdatert i stilen, føler meg ufresh og har nesten ikke et klesplagg jeg føler meg vel i. Små barn og jobb er hardt arbeid, og nå har jeg forfalt så til de grader. Trenger nye klær, nytt pågangsmot, ny stil! HJELP! Hvor begynner man..... :/ Anonymous poster hash: 09d03...5dd
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #2 Skrevet 30. januar 2015 Jeg er i samme båt som deg! Vi har det litt trangt økonomisk for tiden også og det hjelper ikke akkurat på den slitte kles stilen! Men, det beste jeg gjør for meg selv er å gå til frisøren og fikse fargen på håret😉 fake blondine😉 Anonymous poster hash: 8d7bf...4a8
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #3 Skrevet 30. januar 2015 1. Tur til frisør 2. Aromaterapi 3. Shopping! Ta med noen som har peiling på klær og hva som kler deg! Anonymous poster hash: eff76...7dd
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #4 Skrevet 30. januar 2015 Frisør. Ny make up. Nye klær. Trene. Da er mye gjort. Om det ikke holder kan du fortsette med silikonpupper, Restylane, botox etc. 😉 Anonymous poster hash: 91f46...be6
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #5 Skrevet 31. januar 2015 Aromaterapi? 😂 Trening, frisk luft, noen nye klær, og frisør. Anonymous poster hash: 0e60c...da0
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #6 Skrevet 31. januar 2015 Er i samme båt som deg. Vi har akkurat så vi klarer oss så jeg har ikke råd til verken frisør eller nye klær Anonymous poster hash: 4c89a...8d1
Fashionista Skrevet 31. januar 2015 #7 Skrevet 31. januar 2015 Kjenner meg litt igjen, men jeg tenker at mye må en bare ta tak i selv og bevilge litt penger til. Vi har fått én kropp og selv om den kan ha endret seg mye iløpet av noen graviditeter og hektisk mamma-liv, så må man bare gjøre det beste ut av saken!!! -fikse håret (enten frisør eller hjemmefarge) - fikse neglene (file,lakke) - kjøpe noe ny make-up. Kjøp gode produkter og gjerne en vippeta g. - Vippeextentions gjør underverker!!!! - nappe og farge bryn ( kan fint gjøres hjemme) - kjøpe ansiktsmaske og legge jevnlig - freshe opp tærne med regelmessig fotbad, filing og lakk på tåneglene - hårfjerning - peele/skrubbe hele kroppen regelmessig - ta (bittelitt) solarium eller bruke en gradvis selvbruner av god kvalitet - kast gammelt undertøy og kjøp noe nytt. Trenger ikke være verre enn noe fint fra H&M eller Gina Tricot - Noen nye basic klær. En pent skjerf i freshe farger kan redde en kjedelig dongeri og sort genser😉 - kjøp noen pene øredobber Sjekk også ut YouTube og se videoer som f.eks "get realt with me" og lignende for å få litt inspirasjon til hvordan man kan freshe seg opp!!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #9 Skrevet 31. januar 2015 - klippe håret - farge det (fikse det selv) - fikse neglene (fikse det selv) - ta litt sol (bare litt for å få en glød) - sorter bort klær du ikke bruker, finn frem de du liker. Bruk skjerf eller sjal med farge. Anonymous poster hash: f536f...a3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå