Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #1 Skrevet 30. januar 2015 Jeg har blitt blokkert av en person som jeg ikke er venn med. Dvs jeg har kunnet gå inn på profilen før, men når jeg søker nå, så fins den ikke. Profilen er ikke slettet, det har jeg testet ut med en annen bruker. Hvordan gjør man det? Kunne jeg godt tenkt meg å få til... Anonymous poster hash: cc8f3...c84
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #2 Skrevet 30. januar 2015 Hva er spørsmålet egentlig? Hva er det du vil få til? Tydeligvis en person som ikke vil at du skal snoke mer. Anonymous poster hash: 277c7...2a0
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #3 Skrevet 30. januar 2015 Dette er elskerinnen til min mann. Jeg har bare vært der inne en gang for å se. Gikk inn igjen, vil ikke se, men klarer ikke la være. Lurer på hvordan man kan blokkere noen man ikke er venn med. Jeg forstår godt hvorfor hun har gjort det. Anonymous poster hash: cc8f3...c84
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #4 Skrevet 30. januar 2015 Antagelig har vedkommende ikke lenger åpen profil. De færreste har det vet du. Evt har vedkommende bare sperret deg, siden han eller hun skjønner at du snoker. Uansett, lite du kan gjøre noe med. Hvis du vil se mer får du bli venn med vedkommende. Og til og med da er det kun vedkommende som bestemmer hva du får tilgang til. Anonymous poster hash: 6b89a...fde
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #5 Skrevet 30. januar 2015 Du går inn på innstillinger og så på Hvordan få noen til å slutte å plage meg. Jeg blokkerte en person jeg ikke var venn med, men som plaget meg med meldinger hele tiden. Også har en person som skylder meg penger blokkert meg. Anonymous poster hash: 48480...d6c
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #6 Skrevet 30. januar 2015 Og personen kan jo ikke vite at du er innom profilen. Man kan jo ikke se hvem som ser på profilen. Hun har sikkert blokkert deg for at du ikke skal ha mulighet til å titte innom. Anonymous poster hash: 48480...d6c
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #7 Skrevet 30. januar 2015 Man kan blokkere folk som man ikke er venn med Jeg har blokkert flere Anonymous poster hash: bd38e...e69
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #8 Skrevet 30. januar 2015 Dette er elskerinnen til min mann. Jeg har bare vært der inne en gang for å se. Gikk inn igjen, vil ikke se, men klarer ikke la være. Lurer på hvordan man kan blokkere noen man ikke er venn med. Jeg forstår godt hvorfor hun har gjort det. Anonymous poster hash: cc8f3...c84 Er du sammen med en mann som har en elskerinne ?? Anonymous poster hash: bd38e...e69
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #9 Skrevet 30. januar 2015 Oi! Ja, da vil hun sikkert ikke at du skal se på hennes profil... Vet de at du vet? Fikk vondt av deg nå, forstår den følelsen med vil ikke men må bare... Anonymous poster hash: 277c7...2a0
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #10 Skrevet 30. januar 2015 En går inn på denne personen, og ved siden "Melding", så ser du en boks ved siden "...", trykk på dne boksen, og der står det 3 alternativer. "Poke", "Rapporter" og "Blokker". Velg "Blokker". Anonymous poster hash: 510bc...ac5
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #11 Skrevet 30. januar 2015 Man kan blokkere folk som man ikke er venn med Jeg har blokkert flere Anonymous poster hash: bd38e...e69 Hvorfor i alle dager gjøre det? Anonymous poster hash: 2708d...ef6
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #12 Skrevet 30. januar 2015 Det er en nylig oppdagelse. Jeg er i en livskrise for å si det sånn. Jeg ringte henne, men da la hun på. Jeg trenger å snakke med henne. Vet faen ikke hva jeg skal gjøre. Anonymous poster hash: cc8f3...c84
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #13 Skrevet 30. januar 2015 Det er en nylig oppdagelse. Jeg er i en livskrise for å si det sånn. Jeg ringte henne, men da la hun på. Jeg trenger å snakke med henne. Vet faen ikke hva jeg skal gjøre. Anonymous poster hash: cc8f3...c84 Huff :/ Ikke bra..... oppsøk henne? Du har mye å "ta henne på".. Anonymous poster hash: 510bc...ac5
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #14 Skrevet 30. januar 2015 Man kan blokkere folk som man ikke er venn med Jeg har blokkert flere Anonymous poster hash: bd38e...e69 Hvorfor i alle dager gjøre det? Anonymous poster hash: 2708d...ef6 Har blokkert : - En eks.. eller han var kun intressert i sex viste det seg - en plagsom gubbe som sendte meldinger til meg - barnefaren Anonymous poster hash: bd38e...e69
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #15 Skrevet 30. januar 2015 Det er en nylig oppdagelse. Jeg er i en livskrise for å si det sånn. Jeg ringte henne, men da la hun på. Jeg trenger å snakke med henne. Vet faen ikke hva jeg skal gjøre. Anonymous poster hash: cc8f3...c84 Å nei! Nå får jeg enda vondere av deg!Har du snakket med mannen din? Kjenner du henne? Syns virkelig hvis hun innlater seg med mannen din bør hun stå for det etterpå! Fy søren så feigt!Kanskje du kan sende henne en meld og si hvorfor du ønsker å snakke med henne. Anonymous poster hash: 277c7...2a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå