Gå til innhold

Overvåket på face?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg trykker "liker" på enten en oppdatering eller et bilde så forsvinner likes'en min etter få sekunder. Jeg prøver igjen og det samme skjer. Hva er årsaken til dette? Blir jeg overvåket og styrt eller noe??? Noen som har opplevd liknende?

Anonymous poster hash: 954c1...675

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har opplevd

Aner ikke hvorfor d skjer

Anonymous poster hash: 295af...5cf

Skrevet

Prøv å bytt passord. Dette skjedde med meg og, men bytta passord og da skjedde det ikke merr :)

Skrevet

Prøv å oppdatere siden, evt logg ut og inn igjen. Jeg har opplevd det hvis jeg har vært lenge pålogget.

Anonymous poster hash: fd440...ca9

Skrevet

Jeg har også merket meg dette de siste par dagene. Har aldri hatt tull med fb før.

Nå har jeg forsøkt å først logge ut, for så å skifte passord.

Det skjer enda... Likesen min forsvant? :o

Anonymous poster hash: 91008...45d

Skrevet

Det skjer på meg når jeg bruker tlf. Men den er ikke borte

Anonymous poster hash: 585cb...bfd

Skrevet

Dette skjer selv om jeg bruker telefon eller Ipad. Er ikke innlogget hele tiden, men det hjelper ikke å logge ut og inn igjen. Har ikke vært pålogget i natt, men er slik i dag også :( Passordet er nylig byttet. Leste en gang at fb styrer hva vi skal like eller ikke osv, men det var kanskje noe annet?

Skrevet

Ja, det blir du, Facebook har også i noen tilfeller slettet de private meldingene folk har sendt til hverandre, fordi de ikke likte innholdet... Minner meg på hvorfor jeg skal deaktivere brukeren min der, takk!

Anonymous poster hash: b32ef...f52

Skrevet

Det skjer med meg dersom jeg går inn på det jeg har trykkt liker på via samme "vei" som da jeg trykkte liker. Dersom jeg går til innlegget via en annen "vei" så vises liker trykket mitt.

For eksempel: Dersom jeg får et varsel og trykker liker her, også går til bake via varslet så er liker klikket borte. Men viss da søker opp veggen så er liker klikket der allikevel. Muligens en bugg i systemet.

Skrevet

Det skjer med meg dersom jeg går inn på det jeg har trykkt liker på via samme "vei" som da jeg trykkte liker. Dersom jeg går til innlegget via en annen "vei" så vises liker trykket mitt.

For eksempel: Dersom jeg får et varsel og trykker liker her, også går til bake via varslet så er liker klikket borte. Men viss da søker opp veggen så er liker klikket der allikevel. Muligens en bugg i systemet.

Ja, dette har jeg også opplevd, men nå blir alt jeg liker ikke registrert. Ikonet som viser at siden lastes opp står og ruller. Når den stopper så er "liker" borte, altså ikke blå mer. Når jeg trykker liker for femte gang, så blir den stående. Rare greier. Har ikke tull med noe annet på nettet og alt er oppdatert.

Skrevet

Ja, dette har jeg også opplevd, men nå blir alt jeg liker ikke registrert. Ikonet som viser at siden lastes opp står og ruller. Når den stopper så er "liker" borte, altså ikke blå mer. Når jeg trykker liker for femte gang, så blir den stående. Rare greier. Har ikke tull med noe annet på nettet og alt er oppdatert.

Kan hende det er nok å restarte telefon, eller at du må reinstallere appen. Noen ganger at buggs blir hengende under oppdateringer osv. Eller at det er en bugg i den nye oppdateringen. (Antar det er på mobil du har trøbbel?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...