Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #1 Skrevet 30. januar 2015 ...FF kommer på Senkveld. Det kommer til å koke her henne for hun skal vel som vanlig plukkes i fillebiter. Alt skal tygges og gulpes opp igjen....hva hun har på seg, hvordan hun snakker, sminke, mimikk, er hun ydmyk nok, hvorfor var hun ikke på Vixen and so on.. Håper dere for siste gang får stilnet lysten til å kritisere i hjel et menneseke som garantert ser bedre ut, er bedre trent og ikke minst har mye bedre inntekt enn dere....rett og slett er vellyket ( og nei, jeg er verken FF, mannen hennes eller rådgiver..jeg er bare en vanlig mamma som er drittlei kritikk av et menneske i landet vårt.Jeg har ikke noe forhold til verken FF eller det de har gjort, men syntes det er trist at denne siden er blitt så utrolig negativ.Er bare negative innlegg der det skal rakkes ned mest mulig ) Anonymous poster hash: 7e8e0...c80
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #2 Skrevet 30. januar 2015 Ja, ikke sant.. Du er minst like teit som lager en tråd VOKS OPP Anonymous poster hash: 2b6fe...36c
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #3 Skrevet 30. januar 2015 Er du PT-Åge, da? Anonymous poster hash: 998ff...bca
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #4 Skrevet 30. januar 2015 Ja, ikke sant.. Du er minst like teit som lager en tråd VOKS OPPAnonymous poster hash: 2b6fe...36c Jeg er voksen...hehehe, herlig å treffe "spikeren på huet" , ser du ble småsur.. Anonymous poster hash: 7e8e0...c80
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #5 Skrevet 30. januar 2015 Er du PT-Åge, da?Anonymous poster hash: 998ff...bca Hvem er PT-Åge? Anonymous poster hash: 7e8e0...c80
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #6 Skrevet 30. januar 2015 Gribber har en ganske viktig jobb i naturen siden de plukker opp kadaver. Just sayin'. Anonymous poster hash: 6003c...e1d
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #7 Skrevet 30. januar 2015 Utseende, inntekten etc etc er ikke det som har blitt kritisert her, det er løgnen, bilderedigeringene og de tafatte unnskyldningene som har blitt kommentert. Anonymous poster hash: e9b2e...0a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå