GÃ¥ til innhold

Har du kjent igjen innlegget til noen her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen du kjenner? Som ikke vet at du vet?🙊

Anonymous poster hash: a3857...23d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, samboeren til min manns kompis.

Hun la ut fødselshistorie med nick, og jeg hadde akkurat vært på barselbesøk og hørt akkurat samme historien (temmelig spesiell fødsel). Fødselsvekt, lengde, tidspunkt osv stemte 100%. 

Anonymous poster hash: fdd74...d7b
Skrevet (endret)

Hun la ut fødselshistorie med nick, og jeg hadde akkurat vært på barselbesøk og hørt akkurat samme historien (temmelig spesiell fødsel). Fødselsvekt, lengde, tidspunkt osv stemte 100%.

Da kan det jo på en måte ikke være sånn at hun prøver og være anonym, tenker jeg da.

Selv tror jeg at ei jeg gikk på skole med er her. Men er ikke sikker.

Endret av 1+1=3<3
Skrevet

Har kjent igjen ut fra bilder, blogg og Facebook... En slektning.

Anonymous poster hash: c99c9...eb0

Skrevet

Jepp, fødselshistorie på facebook og her, bare her var alle detaljer med. Blod, gørr og hemoroider blant annet😨 Her var hun uten nick, så tror så absolutt hun ville være anonym.

Anonymous poster hash: 92da7...a55

Skrevet

Ja. Spesielt i ett tilfelle, iten at jeg går inn på hvem det er. Vet vedkommende leser her inne daglig, usikker på om vedkommende vet at jeg vet.

Anonymous poster hash: c7b76...bca
Skrevet

Vet hvem et par er. Ene har vært anonym men jeg skjønte raskt hvem det var. Ikke noe ille det som ble lagt ut.

Andre jeg vet hvem er ei som skriver ofte under nick. Det utleveres veldig mye, og vet et par av foreldrene i klassen følger med her. Historiene er bestandig til hennes barn sin fordel- og de er langt fra så flotte i virkeligheten som det fremstilles.

Blant annet er det provoserende å lese om mangel på konsekvenser/ straff når en vet barn lager mye kvalme og bråk i klassen.

Anonymous poster hash: 092fb...89e

Skrevet

Jeg har også kjent igjen en fødselshistorie. Vedkommende er svensk, så det var ikke vanskelig å skjønne hvem det var, selv om jeg ikke kjenner vedkommende godt. Kun bekjent via en venninne.

Kjente også igjen historien til en som mistet barnet sitt. En mannen kjenner. Grusom histore.

Skrevet

Ja. Spesielt i ett tilfelle, iten at jeg går inn på hvem det er. Vet vedkommende leser her inne daglig, usikker på om vedkommende vet at jeg vet.

Gjør vedkommende noe galt hvis h#n leser her inne daglig? Eller legger h#n ut lett gjenkjennelige innlegg hver dag??

Jeg leser her hver dag, men er litt usikker om det er noe andre henger seg opp i...

Anonymous poster hash: b61b7...56a

Skrevet

Jeg leste en beskrivelse av mitt eget bryllup her inne :D Hun som refererte brukte sitt eget fornavn som nick, så hun var vel heller ikke så opptatt av anonymitet. Nå tror jeg ikke hun er her lenger, men i en periode leste jeg en del om hennes samboer. Han er kompis av mannen min, så hadde hørt de samme historiene med helt andre helter og skurker fra ham...

Skrevet

Har opplevd det noen ganger de årene jeg har vært her inne. Ikke noe jeg bryr meg noe særlig om. Men jeg sendte melding til ei jeg kjente igjen her en gang, rett å slett for å advare om at hun var veldig lett å kjenne igjen. Hun ble glad for at jeg sa i fra, men ikke lange stunden etter så var det på'n igjen med den ene sensitive opplysningen etter den andre. Da får folk bare passe på seg selv tenker jeg. Bare synd det fort kan gå utover barn og familie til de som legger ut ting og historier her uten å tenke seg om!... Nettvett er en fin bil.

Skrevet

Nei, men på kvinneguiden.. Ganske ille tråd og!!

Anonymous poster hash: 8d30f...bc6

Skrevet

Jeg leste en beskrivelse av mitt eget bryllup her inne :D

Oi, hehe :P

Skrevet

Jeg leste en beskrivelse av mitt eget bryllup her inne :D

Oi, hehe :P

Det var heldigvis beskrevet i positive ordelag :)

Skrevet

Gjør vedkommende noe galt hvis h#n leser her inne daglig? Eller legger h#n ut lett gjenkjennelige innlegg hver dag??

Jeg leser her hver dag, men er litt usikker om det er noe andre henger seg opp i...

Anonymous poster hash: b61b7...56a

Nei, på ingen måte. Forskjellen er at vedkommende er mye mer åpen her inne enn ellers. Her inne skrives det om vanskelighet og problemer. Ellers snakkes det ikke om probeler, rusk i maskineriet eller utfordringer. Det er grunnen til at jeg antar at vedkommende vil føle seg ydmyket om jeg avslørte at jeg vet hvem som er bak nicket.

Skrevet

Vet hvem et par er. Ene har vært anonym men jeg skjønte raskt hvem det var. Ikke noe ille det som ble lagt ut.

Andre jeg vet hvem er ei som skriver ofte under nick. Det utleveres veldig mye, og vet et par av foreldrene i klassen følger med her. Historiene er bestandig til hennes barn sin fordel- og de er langt fra så flotte i virkeligheten som det fremstilles.

Blant annet er det provoserende å lese om mangel på konsekvenser/ straff når en vet barn lager mye kvalme og bråk i klassen.

Anonymous poster hash: 092fb...89e

Mamma til ADHD gutt regner jeg med?

Anonymous poster hash: b2488...3ab

Skrevet

Ja, ei som var høygravid der barnet lå i seteleie. Det var noen spørsmål ang snuing av babyen, keisersnitt vs vaginal fødsel... Endte vel i keisersnitt. Kjente henne igjen fordi hun er venn med mannen min på fb og hadde lagt ut om litt av det der også. Hun hadde også lagt ut et bilde av utsikten sin her som hun brukte/bruker som forsidebilde på fb.

Ingen store greier med andre ord, men det skal lite til før man blir gjenkjent.

Anonymous poster hash: 5bebc...e3d

Skrevet

Ja.. Svigerinnen min har lagt ut ganske drøye greier her inne om stedatter og min familie. Også hvordan hun lurte på seg en graviditet da min bror hadde sagt til henne at han kom til å ta barna med seg å flytte. 

Hun er tidvis innlagt på psykiatrisk. Virkelighetsoppfatningen hennes er vel ikke helt som alle andres, historiene hun legger ut har flere sider for å si det sånn :P Men litt ekkelt å lese usannheter om seg selv og sine nærmeste. Det hun har skrevet om stedatteren sin er helt forferdelig.

Har ikke konfrontert henne fordi hun er (p)syk.

Anonymous poster hash: f4833...eac
Skrevet

Nå er jo mange barn på samme størrelse, og mange fødsler er temmelig like rent objektivt sett. Hvordan kan du være HELT sikker?

Skrevet

Ja, da enkelte bruker samme profilbilde her og på Facebook, og det gjerne uten å være så veldig kreativ med nick (type fornavn baklengs el).

Jeg synes det er litt ubehagelig jeg. Hvor mye jeg plutselig vet om barna til folk i nabolaget, som de ikke vet at jeg vet.

Anonymous poster hash: d6368...f5d

Skrevet

Fikk vite her på Dib om en slektning som var gravid med jentebaby lenge før det ble offentliggjort. Var nok en stor glipp av henne, siden hun verner veldig om familielivet. Var en tråd som het noe lignende som "Hva skal søsteren til "Timian" hete"? Broren har en noe spesiell skrivemåte av navnet sitt.

Tror jeg vet et par til, pga. ting de har sagt, men alle er anonyme.

Anonymous poster hash: dad0b...87b
Skrevet

Kaaaan jo hende folk faktisk er en annen enn det folk tror😊 bytte om på opplysninger og slikt.

Skrevet

Jeg tror at når man sitter og leter etter opplysninger og ikke har ett liv utenom så tror man at man kjennere folk i hytt og pine.

NÃ¥ ser jeg bort fra eksakte navn/ historier som man vet 100% hvor kommer fra ( bla sitt eget bryllup)

Skrevet

Jeg tror at når man sitter og leter etter opplysninger og ikke har ett liv utenom så tror man at man kjennere folk i hytt og pine.

NÃ¥ ser jeg bort fra eksakte navn/ historier som man vet 100% hvor kommer fra ( bla sitt eget bryllup)

Ikke sant😊

Skrevet

Lett å si man vet hvem noen er for å skremme....

Anonymous poster hash: 3fe86...737

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...