Gå til innhold

noen som har erfaring med skolebytte pga mobbing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har det funket fint? har barnet sluttet å være mobbeoffer? har barnet sluttet å være sosialt mistilpass?

Anonymous poster hash: d16c9...793

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg har ikke det.
Stakkars barn, når det går så langt som til å måtte bytte skole må det være veldig ille. Ønsker dere lykke til! 

Anonymous poster hash: bb1da...945
Skrevet

Ja. Jeg gjorde det selv. Et helt nytt liv!! Ble ikke mobbet lenger, fikk gode venner og fikk en fin skolegang. Men var jo preget av det som hadde skjedd, så har aldri tørt å rekke opp hånda i timen osv.. Vil helst gjemme meg når jeg er på forelesning nå. Men det kunne jo vært mye verre om jeg ikke hadde bytta..

Anonymous poster hash: a9480...e28

Skrevet

har det funket fint? har barnet sluttet å være mobbeoffer? har barnet sluttet å være sosialt mistilpass?Anonymous poster hash: d16c9...793

Har et barn som akkurat har byttet skole. Vil ikke si at hun ble direkte mobbet, men ble ikke inkludert og det var flere episoder med stygge kommentarer/ble slått. Barnet mistrivdes, men klarte ikke helt selv å si hva som ikke var bra. Hun endret atferd i sånn grad at vi valgte å bytte skole. Hadde ingen venner der og sånn sett ingenting å tape. Litt tidlig enda å si hvordan det går, men barnet trives veldig godt sålangt. Byttet til en privat skole. Fælt å se på at barnet ikke trives på skolen. De er der så mange timer hver dag, i så mange år - mistrivsel er direkte ødeleggende. Og å oppleve mobbing - hadde byttet dersom samarbeidet med skolen ikke er bra. Lykke til.

Anonymous poster hash: d3e2e...b82

Skrevet

takk for svar. vi har snakket om det siden desember, og bestemte oss vel i går kveld. det blir skolebytte.

det å ikke ha venner på skolen og å bli avvist gang på gang er vondt. har venner utenom skolen, som går fint.

Anonymous poster hash: d16c9...793

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...