Gå til innhold

Mannen handlet inn til taco i dag :D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så her ble det tortilla med tacokjøtt, mais og resten av en isbergsalat jeg kjøpte tidligere i uka....! Ja, og nachos da:) Grønnsaker er visst ikke så viktig...

 

Anonymous poster hash: fbf78...c21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten ost?? Da hadde jeg nektet og laget noe annet :P

Skrevet

Ingen taco uten ost og rømme ;) jeg hadde sendt han ut igjen :P

Skrevet

Taco er æsj

 

Anonymous poster hash: e481f...fad

Skrevet

Jippi! Hadde visst fetaost og litt rømme:)

 

 

Hi

 

Anonymous poster hash: fbf78...c21

Skrevet

Fetaost? Når man ikke trodde taco kunne bli verre :P

 

Anonymous poster hash: e481f...fad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...