Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #1 Skrevet 30. januar 2015 Så her ble det tortilla med tacokjøtt, mais og resten av en isbergsalat jeg kjøpte tidligere i uka....! Ja, og nachos da:) Grønnsaker er visst ikke så viktig... Anonymous poster hash: fbf78...c21
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. januar 2015 #2 Skrevet 30. januar 2015 Uten ost?? Da hadde jeg nektet og laget noe annet
Hønemor30 Skrevet 30. januar 2015 #3 Skrevet 30. januar 2015 Ingen taco uten ost og rømme jeg hadde sendt han ut igjen
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #4 Skrevet 30. januar 2015 Taco er æsj Anonymous poster hash: e481f...fad
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #5 Skrevet 30. januar 2015 Jippi! Hadde visst fetaost og litt rømme:) Hi Anonymous poster hash: fbf78...c21
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #6 Skrevet 30. januar 2015 Fetaost? Når man ikke trodde taco kunne bli verre Anonymous poster hash: e481f...fad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå