Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #1 Skrevet 30. januar 2015 Flere her inne som aldri har eid og brukt en babycall? Anonymous poster hash: a92b1...146
Gjest Julia1984 Skrevet 30. januar 2015 #2 Skrevet 30. januar 2015 Stort hus...helt avhengig. Veldig trygghet når vi sitter på terrassen om sommeren eller er i en annen etasje. Trygghet om natten. Hører yngste med en gang hvis hun er i ferd med å våkne.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #3 Skrevet 30. januar 2015 Jeg har heller aldri hatt babycall, men faktisk så vurderer vi det til nestemann. Grunnen til at vi valgte å ikke kjøpe det til de to eldste, er at de frem til nå har vært ganske ille på stråling. Mye har skjedd det siste året, og nå stråler babycallene veldig lite. I tillegg er vi i ferd med å kjøpe større hus, og da blir det veldig upraktisk å løpe opp og ned i trapper for å kikke på hvordan babyen sover. (Jo, såklart vi kommer til å ta turen nå og da, men ikke hele tiden slik vi har holdt på til nå.) Hvilken babycall vi velger, aner vi fremdeles ikke... Anonymous poster hash: 7200b...2f5
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #4 Skrevet 30. januar 2015 Har ikke hatt det til våre to heller. Anonymous poster hash: ce132...77f
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #5 Skrevet 30. januar 2015 Vi har heller aldri eid eller brukt babycall. Har passe stort hus. Men hører barna om det skulle være noe. Er alltid å ser til de igjennom kvelden før vi legger oss. Om natta sover vi i samme etasje og da våkner jeg med engang det er noe. Når minste sover i vogn ute er jeg også å ser til henne. Sjekker alltid temperaturen med jevne mellomrom. Så føler ikke noe behov for en babycall. Tenker litt falsk trygghet. Anonymous poster hash: 42a0e...d92
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #7 Skrevet 30. januar 2015 Jeg har ikke hatt babycall. Jeg har heller aldri savnet det. Hører uansett når babyen våkner. Anonymous poster hash: 99552...957
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #8 Skrevet 30. januar 2015 Det kommer vel an på hvordan huset er utformet. Vi hører ikke barnet når det er i sengen sin fra stua, fra tv-stua eller fra eget soverom, så da er vi helt avhengig, faktisk. Anonymous poster hash: 53a6f...27f
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #9 Skrevet 30. januar 2015 Har aldri hatt babycall til mine 3. Anonymous poster hash: 4b69d...6d1
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #10 Skrevet 30. januar 2015 Aldri brukt til mine fem barn. Anonymous poster hash: 3585d...4b9
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #11 Skrevet 30. januar 2015 Vi har aldri hatt babycall, bleiebøtte eller termometeret til å måle feber med. Anonymous poster hash: c4e36...bf2
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #12 Skrevet 30. januar 2015 Vi har aldri hatt babycall, bleiebøtte eller termometeret til å måle feber med. Anonymous poster hash: c4e36...bf2 Hehe må flire litt, vi har heller ikke hatt bleiebøtte 😅 Men må innrømme at vi har brukt Termometer ved noen anledninger. Anonymous poster hash: 42a0e...d92
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #13 Skrevet 30. januar 2015 Vi har aldri hatt babycall, bleiebøtte eller termometeret til å måle feber med. Anonymous poster hash: c4e36...bf2 Litt spesielt å ha de tre i samme setning. Vi har aldri hatt blinkesko, paracet eller paljettkjoler liksom... Anonymous poster hash: 8e510...cf7
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #15 Skrevet 30. januar 2015 Bare med sistemann. Før hadde vi leilighet. Nå har vi et svært hus med 3/4 etasjer og hage på 1,5 mål. Huset er ganske lydisolert så vi er helt avhengig av babycall hvis vi skal oppholde oss i en annen etasje. Anonymous poster hash: 8745d...f57
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #16 Skrevet 30. januar 2015 Ja, jeg. Jeg forlater ikke barna mine i den grad at jeg trenger en babycall. Har aldri gått fra barnevogna ubevoktet ute mens barnet sover i den, og aldri forlatt huset/hagen mens de har ligget inne og sovet. Stoler faktisk ikke på at en babycall passer på dem. Inne i huset hører vi barna, selv om stua og soverom er i ulik etasje. Anonymous poster hash: 17aad...b04
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #17 Skrevet 30. januar 2015 Har ikke babycall. Sover i naborommet. Ser vogn ute og har vindu oppe. Anonymous poster hash: 7068b...c02
Elsker livet Skrevet 30. januar 2015 #18 Skrevet 30. januar 2015 Har ikke brukt babycall daglig, men når jeg vil være ute etter leggetid om sommeren, bade i jacuzzien, en snartur til svigers (nabo) eller i fjøset. Det første halve året og gjerne lengre har jeg hatt de minste sovende i vogn i hovedetasjen til jeg selv gikk og la meg. Så da har jeg bare tatt vogna med der jeg oppholder meg.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #19 Skrevet 30. januar 2015 Jeg skjønner ikke hvordan man klarer seg uten hvis ikke stua er i samme etasje som barnerommet, men dere har kanskje unger som roper høyt og/eller ikke blir redde hvis ingen kommer med en gang? Hadde jeg ikke hatt babycall så måtte jeg hatt alle dører åpne og hadde ikke turt å se på tv i frykt for å ikke høre sønnen min. Hadde sittet med ørene på stilk og ikke klart å slappe av. Da han var nyfødt bodde vi sånn at rommet hans var rett ved siden av stua, men da måtte vi også ha babycall, ellers hørte vi ham faktisk ikke gjennom den ene veggen/døra. Han ble født for tidlig og skrek utrolig svakt de første ukene. Anonymous poster hash: 73855...3bc
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #20 Skrevet 30. januar 2015 Ja, har tre barn på 10, 6 og 4, men har aldri eid eller brukt en babycall. Har aldri følt behov for det. Anonymous poster hash: 100bd...d61
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 30. januar 2015 #21 Skrevet 30. januar 2015 Har aldri hatt det. Bor i leilighet så må være døv for å ikke kunne høre babygråt
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #22 Skrevet 31. januar 2015 Flere her inne som aldri har eid og brukt en babycall? Anonymous poster hash: a92b1...146 Ja, jeg har heller aldri hatt bruk for noe sånt. Alle tre ungene hylte så høyt at jeg hørte dem... Anonymous poster hash: 774dd...7e1
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #23 Skrevet 31. januar 2015 Flere her inne som aldri har eid og brukt en babycall? Anonymous poster hash: a92b1...146 Ja, jeg har heller aldri hatt bruk for noe sånt. Alle tre ungene hylte så høyt at jeg hørte dem... Anonymous poster hash: 774dd...7e1 Huff, samme her. Alle sa at ungen blir vel operasanger Anonymous poster hash: a92b1...146
pifi med tre nurk Skrevet 31. januar 2015 #25 Skrevet 31. januar 2015 Har hatt til alle mine tre. Skjønner ikke hvordan vi skulle klart oss uten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå