Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #1 Skrevet 30. januar 2015 Satte inn tablettene i dag tidlig, begynnte ikke å kjenne murringer før i 13 tiden. Da kom det litt blod..det kom et par bittesmå klumper også. Jeg kan gå uten bind, for det komme kun blod når jeg er på toalettet.. Er dette normalt da? Forventet at det skulle være mye mer blod? Og klumper? Kan det være fordi jeg er så tidlig i graviditeten?... Anonymous poster hash: 11760...eb9
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #2 Skrevet 30. januar 2015 Jeg måtte sitte på do på timesvis pga blødning etter MA rundt samme tidspunkt. Anonymous poster hash: 4a20c...639
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #3 Skrevet 30. januar 2015 Hmm...er redd for at tablettene kanskje ikke virker som de skal..at det ikke kommer ut det som skal. HI Anonymous poster hash: 11760...eb9
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #4 Skrevet 30. januar 2015 Det kan dessverre skje. Jeg måtte ta kirurgisk utskrapning likevel om jeg hadde blødd masse, inkludert klumper. Anonymous poster hash: 4a20c...639
Mamma_til_2 Skrevet 30. januar 2015 #5 Skrevet 30. januar 2015 Slik var det med meg og ca 12 timer etter innsetting gikk jeg i dusjen og da kom alt (nesten) måtte skrape ut litt.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #6 Skrevet 30. januar 2015 Ok...uff, håper jeg slipper utskraping. Jeg har sterke mensmurringer, men kommer jo som sagt lite blod... Anonymous poster hash: 11760...eb9
Frida79 Skrevet 30. januar 2015 #7 Skrevet 30. januar 2015 Da jeg hadde en SA i uke 6 blødde jeg ikke mye, ingen ordentlige klumper, men litt "grums". Hadde heller ingen smerter. Har også hatt to MA i uke 11, fikk da cytotec for å få ut restene. Den ene gangen blødde jeg kraftig, store smerter og flere store klumper. Den andre gangen blødde jeg minimalt, ikke veldig store klumper og ingen smerter. Trodde ikke kuren hadde virket, så fikk en ny men det kom ikke mer. Fikk da en ul som viste at alt var ute. Begge gangene hadd utviklingen stoppet på samme tidspunkt. Min erfaring er dermed at det er umulig å si ut fra blødninger, smerter o.l. Hver abort vil være forskjellig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå