Gå til innhold

Hva tenker du om folk med skittent hår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker du om det hvis du treffer en i jobbsammenheng f.eks?

Anonymous poster hash: 53d28...89a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At de ferdes på DiB! Halvparten av dem som skriver her sier at de vasker håret alt fra 2 ganger i uka til 1 gang i måneden, og mener at de ser rene ut og ikke lukter. Sikkert like mange med vranglære om det med hygiene i det virkelige liv også :D

Skrevet

At jeg vil skrape av fettet og selge det på torget.

Anonymous poster hash: 5a292...01a

Skrevet

Da tenker jeg at det er unødvendig... Det tar ca 5 minutter å vaske håret, og det er en enkel måte å friske seg opp på...

Anonymous poster hash: 6f958...1ec

Skrevet

Jeg tenker at kanskje de har samme type hår som meg stakkars folk.. Hår som blir fett en time etter at det er vasket.

Anonymous poster hash: 57b30...08e

Skrevet

Jeg tenker at de er travle småbarnsmødre sånn som meg, og bør kjøpe seg tørrshampo!

Anonymous poster hash: 3e08d...fb7

Skrevet

Jeg tenker at de er travle småbarnsmødre sånn som meg, og bør kjøpe seg tørrshampo!

Apropos tørrshampo...

Tips til bra tørrshampo som ikke gjør håret mitt helt hvitt???

Anonymous poster hash: ad13e...766

Skrevet

Apropos tørrshampo...

Tips til bra tørrshampo som ikke gjør håret mitt helt hvitt???

Anonymous poster hash: ad13e...766

Tørrshampoo med farge! Sett det på vita iallefall :)

Skrevet

At de ferdes på DiB! Halvparten av dem som skriver her sier at de vasker håret alt fra 2 ganger i uka til 1 gang i måneden, og mener at de ser rene ut og ikke lukter. Sikkert like mange med vranglære om det med hygiene i det virkelige liv også :D

Jeg vasker håret to ganger i uka, og det ser rent ut :)

Skrevet

Hvordan ser dere at folk har skittent hår?

Anonymous poster hash: 7ed7c...1d2

Skrevet

Hvis jeg møter folk med fett og skittent hår, så får jeg øyeblikkelig et negativt førsteinntrykk. Det er sjuskete!

Anonymous poster hash: 13286...3d5

Skrevet

Sjelden jeg ser noen med skittent hår for å være helt ærlig! Så det tenker jeg ikke så mye om egentlig..

Anonymous poster hash: b0588...12a

Skrevet

Tørrsjampo er noe forferdelige greier. Og så bare tanken på at man har skittent og fett hår, og så "fikser" man det ved å putte mer dritt i det. Æsj!

10.3388553e_0.jpg

Anonymous poster hash: 532a6...513

Skrevet

Blir håret rent av tørshampo?

Anonymous poster hash: d8c27...f13

Skrevet

Blir håret rent av tørshampo?Anonymous poster hash: d8c27...f13

Nei, men det SER rent ut. Jeg har en hårtype som blir fort fett. Siden det ikke er bra å vaske håret for ofte, tyr jeg til tørrshampo noen ganger i uka. Har også en flaske på jobb for å kunne freshe opp om det trengs. Funker som fjell.

Skrevet

Tenker at det har jeg faktisk ikke opplevd. :) Vet om en med veldig langt hår som kun vasker det 1-2 ganger i uka og hun har veldig pent og rent hår så vidt jeg kan se. Ikke lukter det heller. Jo oftere man vasker håret jo mer og fortere fett blir det... Mer talgproduksjon.. ;)

Men har faktisk ikke opplevd folk med skittent/fett hår... Utenom uteliggere/narkomane... Og dem syns jeg bare synd på.

Skrevet

Man skal ikke vaske håret mer enn 1 gang i uka, det sliter på håret og ødelegger det. Blir det samme som å vaske hufsa med Asan, ødelegger....

Anonymous poster hash: 99a35...267

Skrevet

Men det jeg lurer på er hvordan dere vet at folk har skittent hår?

Skrevet

Du ser ikke nødvendigvis det er skittent men gudbedre meg det lukter svett hodebunn etter to/tre dager.

Folk må gjerne si at de vasker to ganger i uka og ikke har skittent hår men dere går i den lukta og merker det ikke selv. Svett hodebunn STINKER.

Anonymous poster hash: 75ff2...743

Skrevet

Du ser ikke nødvendigvis det er skittent men gudbedre meg det lukter svett hodebunn etter to/tre dager.

Folk må gjerne si at de vasker to ganger i uka og ikke har skittent hår men dere går i den lukta og merker det ikke selv. Svett hodebunn STINKER. Anonymous poster hash: 75ff2...743

Det er en illusjon du har diktet opp, svett hodebunn? Det er ikke et fenomen engang :P

Du lukter nok enten kroppslukten, skitne klær eller dårlig ånde... ;)

Skrevet

Folk må gjerne si at de vasker to ganger i uka og ikke har skittent hår men dere går i den lukta og merker det ikke selv. Svett hodebunn STINKER. Anonymous poster hash: 75ff2...743

Det er en illusjon du har diktet opp, svett hodebunn? Det er ikke et fenomen engang :P

Du lukter nok enten kroppslukten, skitne klær eller dårlig ånde... ;)

Jo. Det lukter spesielt av huden på hodet. Spør en hvilken som helst frisør og de bekrefter at hodebunn har en egen lukt.

Regner med du er en av de som påstår du lukter som en blomstereng. :P

Anonymous poster hash: 75ff2...743

Skrevet

Tørrsjampo er noe forferdelige greier. Og så bare tanken på at man har skittent og fett hår, og så "fikser" man det ved å putte mer dritt i det. Æsj!

10.3388553e_0.jpg

Anonymous poster hash: 532a6...513

Jeg er kanskje litt rar, men jeg kan ikke se at det håret er skittent

Anonymous poster hash: 536e7...aa9

Skrevet

Bortsett fra at jeg noen ganger ser unger med prim eller gjørme i håret, kan jeg ikke huske at jeg har sett noen med skittent hår. Det er altså ikke noe jeg tenker på. 

Skrevet

Vet ikke hva du mener med skittent hår.....Hvis du mener fett hår, så tenker jeg at det er litt ekkelt. Men samtidig har jeg en venninne som har hår som faktisk ser fett ut kun noen timer etter hun har vasket det. Så skittent er det ikke. Dette er et veldig problem for henne. Så når jeg ser noen med fettet hår og tenker at det er ekkelt, så tenker jeg straks på henne, og da tenker jeg stakkars folk som må slite med fett hår. Nå liker jeg heller ikke hårgele, mannfolk med lassevis av gele i håret så det ser fett og dryppende ut, æsj.

Anonymous poster hash: bdedb...603

Skrevet

Hva tenker du om det hvis du treffer en i jobbsammenheng f.eks?

Anonymous poster hash: 53d28...89a

I jobbsammenheng tenker jeg at det er snakk om en depresjon, om angst for dusjen, om en autist som nekter å dusje eller om en familie som har mer enn de makter for tiden. 

Anonymous poster hash: 29ca1...05b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...