Gå til innhold

Hvilken bil skal jeg velge? Alene med 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

De to minste er 3 og 1 år. Største trenger ikke stol eller sete. Jeg kunne tenkt meg en stor bil, med mulighet for 7 seter ved behov, men den må være fin! Liker mitsubishi outlander, men syns det er dumt å betale for stor motor og 4x4 for det trenger jeg ikke. Det er mest til og fra jobb og noen langturer. Forslag? :)

Anonymous poster hash: 93098...052

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker min Suzuki Swift, men den er jo for liten for deg. Jeg kunne aldri verden tenkt meg å ha noe annet enn 4 hjulstrekk, så jeg hadde kjøpt en Suzuki s-cross

Anonymous poster hash: 03b30...45e
Skrevet

De to minste er 3 og 1 år. Største trenger ikke stol eller sete. Jeg kunne tenkt meg en stor bil, med mulighet for 7 seter ved behov, men den må være fin! Liker mitsubishi outlander, men syns det er dumt å betale for stor motor og 4x4 for det trenger jeg ikke. Det er mest til og fra jobb og noen langturer. Forslag? :)

Vi har outlanderen, to stykker faktisk, så et veldig fornøyd :)

Grei plass med seter men noe trangt for den som sitter uten, selv om det går. (Vi har et bilsete nr. 2 som er vel et av de største, og en beltestol)

Har 7 seter i ene men er lite/ingen bagasjeplass med alle setene oppe, men du trenger jo ikke å ha dem oppe på en evt langtur med deg og barna :)

Anonymous poster hash: f27bb...995

Skrevet

Du må nesten gi noen hint om omtrentlig pris og årsmodell da?

Anonymous poster hash: ab517...abb

Skrevet

Har outlander i 7 seter. Jeg elsker den💕
Skrevet

Har du noen kriterier da?

Skrevet

Vi har Opel Zafira som kan lages til 2-, 5-eller 7-seter etter behov og har stor plass til to bakovervendte seter i baksetet. Liker at man sieeter høyt med god oversikt selv om bilen er nokså kompakt, enkel å parkere og manøvrere.

Anonymous poster hash: 9c3c6...826

Skrevet

Peugeot 5008 er vi veldig fornøyde med ;-) Den har 3 egne seter i baksetet, de kan justeres uavhengig av hverandre. Og den har mulighet for å slå opp to ekstra seter i bagasjerommet.

Skrevet

Vil ha mulighet for 7 seter ved behov, altså ikke en full 7 seter bil, Max 400', kan være bruktbil men ikke gamlere enn 2011, ikke 4x4 helst (syns ikke det er verdt det høye pristillegget) gjerne SUV bil, den må være stilig! Har veldig lyst på outlander, vurderer å lease.

Skrevet

Vil ha mulighet for 7 seter ved behov, altså ikke en full 7 seter bil, Max 400', kan være bruktbil men ikke gamlere enn 2011, ikke 4x4 helst (syns ikke det er verdt det høye pristillegget) gjerne SUV bil, den må være stilig! Har veldig lyst på outlander, vurderer å lease.

Outlanderen min har to seter å slå opp slik at den kan være syvseter, 4x4 kan slås av og jeg kjører uten hele sommeren. Den er fin å se på og vi har den fra 2010. 2011 modell og opp og 2009 og ned syns jeg ikke er så fine foran.
Skrevet

Jeg er også alene med 3 og jeg valgte Mazda 5. Er superfornøyd,den har 7 seter så god plass om de vil ha med noen hjem fra skole/bhg.

Skrevet

Vi er også fornøyd med vår Peugeot 5008. Prøvde outlander, men den var ikke så romslig og praktisk innvendig. De to bakerste setene var elendige, og måtte slå opp begge, gikk ikke å slå opp bare ett. Men vet ikke om det er sånn nå.

Anonymous poster hash: 2a7ae...031

Skrevet

Ford mondeo😃😊 superfornøyd

Anonymous poster hash: cee1d...83d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...