Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #1 Skrevet 30. januar 2015 Hvordan var det for deg å få det andre barnet ditt? Hva er du glad du hadde, hva skulle du ønske du hadde? (F.eks hus, mer penger, barnepassere ++). Hvordan var det med 2 sammenlignet med 1 barn? Mer slit? Dyrere? Angret du? Anonymous poster hash: 98389...a1f
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #2 Skrevet 30. januar 2015 Jeg lurer på mye av det samme, satser på at det kommer noen svar her snart Anonymous poster hash: 0002d...38d
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #3 Skrevet 30. januar 2015 Fullt kjør med to, men så har de selskap i hverandre nå når de er 2 og 4. Kjøpte ny bilstol, da vi ikke var fornøyd med den vi hadde til første. Ellers lite. Anonymous poster hash: cc9e5...7ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå