Gå til innhold

Nr 2 sammenlignet med nr 1


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var det for deg å få det andre barnet ditt?

Hva er du glad du hadde, hva skulle du ønske du hadde? (F.eks hus, mer penger, barnepassere ++).

Hvordan var det med 2 sammenlignet med 1 barn? Mer slit? Dyrere?

Angret du?

 

 

Anonymous poster hash: 98389...a1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på mye av det samme, satser på at det kommer noen svar her snart :)



Anonymous poster hash: 0002d...38d
Skrevet

Fullt kjør med to, men så har de selskap i hverandre nå når de er 2 og 4.

 

Kjøpte ny bilstol, da vi ikke var fornøyd med den vi hadde til første. Ellers lite.

 

Anonymous poster hash: cc9e5...7ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...