Gå til innhold

Blir GAL av sjefen min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å lure på om han enten er dement eller bare ondskapsfull?

For eksempel:

For en stund siden var han på reise. Det kom inn noen dokumenter. Jeg registrerte dem og la dem i mappe på pulten hannes. Det fikk jeg kjeft for. Dokumenter skulle han alltid registrere selv. Ok. Han er sjefen så jeg tok det til etterretning.

Forrige uke var han borte igjen. Jeg la bare dokumentene som kom inn på pulten hans. Joda, gjett hvem som fikk kjeft? Hvorfor hadde jeg ikke registrert dem inn??!

Har uttallige slike historier :( Uansett hva jeg gjør så blir det aldri riktig..... ALT jeg gjør blir feil og jeg lurer oppriktig på om han husker hva han sier til meg eller om han er bare ondskapsfull?

I dag sa jeg opp jobben :)

Noen andre som har jobbet med gale eller rare sjefer? Det er første gang jeg har jobbet med noen som oppfører seg så utrolig merkelig at jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte.... Skal bli godt å bli ferdig med den jobben!

Anonymous poster hash: fac75...ae0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobbet en gang med en sjef som mistet hukommelsen. Det ble veldig, veldig rart. Var jo ikke hans feil da. Men ikke akkurat ideelt å fungere som sjef når han ikke lenger visste noe som helst om hvordan ting skulle være...

Anonymous poster hash: 5491a...fa0

Skrevet

Jeg jobbet en gang med en sjef som mistet hukommelsen. Det ble veldig, veldig rart. Var jo ikke hans feil da. Men ikke akkurat ideelt å fungere som sjef når han ikke lenger visste noe som helst om hvordan ting skulle være...

Anonymous poster hash: 5491a...fa0

Oops! Ble han ikke sykemeldt? Hvordan var det å ha en sjef uten hukommelse?

Anonymous poster hash: fac75...ae0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...