Gå til innhold

Kan min 9åring se Hobitten med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

12 åringen vil se og da vil jo 9åringen også.

Anonymous poster hash: c9e3a...437

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke latt min 9åring få se Hobbiten (ingen av filmene). Noen ganger er det kun for eldste og når yngre blir eldre blir det hans tur.

Anonymous poster hash: d00d7...5df
Skrevet

Ikke sjans for at jeg hadde latt min 9-åring se den, men nevøen min, som også er 9, så den på kino med pappaen sin. Du må vel se an ungen, tenker jeg.

Skrevet

Nei.

(Jeg hadde ikke latt en tolvåring se filmene heller).

Anonymous poster hash: 0c7e4...4c3
Skrevet

Den er ganske skummel og har mye vold. Omtrent på nivå med lotr. Klarer han de filmene klarer han hobbiten. Hvis ikke hadde jeg droppet det og heller sett hjemme eventuelt

Skrevet

Ikke på kino, men hjemme med mindre lyd og skjerm,og der kan jeg forklare i tillegg. Min har sett de to første, men er i tvil om nummer tre, slåssing fra begynnelse til slutt.

Skrevet

Personlig synes jeg Hobbiten er for mørk for en niåring, men som noen sier så er det forskjell på barn. Vår niåring må vente litt ;)

Skrevet

Det har ikke vært noe problem for mine barn. Hvis h*n ikke er redd av seg på andre filmer går det sikkert helt fint. Er ikke verre enn å gå ut av rommet eller skru av filmen hvis det blir for ille.

Anonymous poster hash: c480e...301

Skrevet

Njaa, nei det syns jeg var litt ungt ja. Du må jo se ann barnet ditt da. 

12 åringen må man jo også se ann, men jeg så alle LOTR filmene på den alderen så for meg har lsike filmer aldri vært noe problem. 

Anonymous poster hash: eaf73...712
Skrevet

Det hadde jeg ikke gjort.

Det er nesten bare krig og vold i den.

Anonymous poster hash: 09bc9...7ae
Skrevet

Her har alle mellom 8-12 år sett alle hobbiten og ringenes herre. De elsker de filmene og så den siste på kino.

Skrevet

Njaa, nei det syns jeg var litt ungt ja. Du må jo se ann barnet ditt da. 

12 åringen må man jo også se ann, men jeg så alle LOTR filmene på den alderen så for meg har lsike filmer aldri vært noe problem. 

Anonymous poster hash: eaf73...712

LOTR ville jeg ikke latt mine barn sett før de var minst 12 år.

Anonymous poster hash: 44717...5e5

Skrevet

Begge våre barn så den på kino og er 8 og 10 år. Ikke for skummel.

Anonymous poster hash: 2ce8a...9a2
Skrevet

Her har alle mellom 8-12 år sett alle hobbiten og ringenes herre. De elsker de filmene og så den siste på kino.

8 åring som ser en haug med voldelige 15-års grense filmer??? Jaja.... :riste:

Anonymous poster hash: 5188a...a00

Skrevet

Til og meg JEG synes at Nazgûl og lederne for orkene var skumle. Og jeg er ikke spesielt skvetten av meg. 

Anonymous poster hash: 44717...5e5
Skrevet

8 åring som ser en haug med voldelige 15-års grense filmer??? Jaja.... :riste:

Anonymous poster hash: 5188a...a00

Hvis det hadde vært 15-årsgrense så hadde hun aldri kommet inn på kinoen. Men det er stor forskjell på voldelige realistiske filmer og så tydelig fantasy. Eldste gutten min kan bli redd for Santa paws, mens hobbiten aldri har vært noe problem fordi det er så urealistisk.

Skrevet

Min gutt på 8 har sett alle filmene. Det er jo åtteårsgrense i følge med en voksen. Han blir ikke redd. Men man må se an barnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...