Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #1 Skrevet 30. januar 2015 Jeg var sengeliggende hele forrige uke med influensa. Jeg ble akutt syk og hadde rundt 40 i feber i ca en uke. Ingen andre symptomer enn høy feber, svimmelhet og en vannvittig hodepine og ømme lymfeknuter i halsen. Har aldri hatt influensa før, men regner med det var dette jeg hadde nå i og med at jeg ikke var forkjølet og at jeg ble så akutt syk. Dessuten er influensaen kommet for fullt nå her jeg bor. Nå har jeg vært feberfri et par dager og er frisk. Men jeg er helt utmattet. Jeg er konstant svimmel og trøtt, mistet all matlyst og er kvalm. Er ikke i nærheten av å kaste opp eller brekke meg, men mer en kvalmefølelse. Jeg er så tung i kroppen og har bare lyst til å sove. Dessuten er synet mitt ikke helt bra. Synet er uklart og utydelig. Er dette vanlig komplikasjon etter influensa? Bør jeg ringe til legen på mandag eller er det bare å vente på at det går over. Jeg er sjelden/ aldri syk ellers. Flere år siden sist jeg var forkjølet eller syk. Anonymous poster hash: 80593...8a1
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #2 Skrevet 30. januar 2015 Jeg er i samme båt... Vært feberfri i et par dager, men er totalt utslitt. Jeg fikk også problemer med øynene faktisk, og legen sa jeg hadde fått infeksjon på begge som følge av influensaen- Fikk øyedråper og det hjalp raskt. God bedring til oss 😷 Anonymous poster hash: c662b...9df
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #3 Skrevet 30. januar 2015 Takk for svar Verker litt når jeg tar på øyelokkene så er sikkert en infeksjon jeg har pådratt meg jeg også. Huff, har ikke tid til dette her. Har fire småbarn og ta meg av Heldigvis har både samboer og barna har holdt seg friske, bank i bordet! Anonymous poster hash: 80593...8a1
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #4 Skrevet 30. januar 2015 Jeg har også små.. Ekstra slitsomt + gravid!!!! Ungene ble syke tilslutt dem også... Æsj!! Anonymous poster hash: c662b...9df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå