Gå til innhold

Da kom sjukdommen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig har vi feber i hus og unger med rennende neser..... Nå er vi benket i sofaen med nettbrett, pc og bare blir her i kveld tenker jeg ... Andre med sjukdom i hus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei!

Anonymous poster hash: 5aec7...d7c
Skrevet

Jupp. Begynte i går med feber og rennende nese. Blir innehelg på oss :-/

Anonymous poster hash: 76a7d...877

Skrevet

Jupp. Begynte i går med feber og rennende nese. Blir innehelg på oss :-/

Anonymous poster hash: 76a7d...877

Festlige greier!!!😜
Skrevet

Jepp, her er to pjuske jenter med lett feber. Kom egentlig ganske beleilig, vi slipper å reise ut på dette vinterføret. Bor i Bergen, og her er det lettere kaos på veiene. Da er det godt å kunne holde seg innendørs.

Anonymous poster hash: 395a4...80b

Skrevet

Jepp, her er to pjuske jenter med lett feber. Kom egentlig ganske beleilig, vi slipper å reise ut på dette vinterføret. Bor i Bergen, og her er det lettere kaos på veiene. Da er det godt å kunne holde seg innendørs.

Anonymous poster hash: 395a4...80b

Godt med en inne helg da Ja 😊

Skrevet

Nei. Dere er nok de eneste i hele Norge med sjukdom i hus!

Anonymous poster hash: 201cf...9d4

Skrevet

Vi er heldigvis friske her i huset , nå ska vi kose oss med pizza & brettspill :)

God bedring til dere !

Anonymous poster hash: e351a...f8d

Skrevet

Vi er heldigvis friske her i huset , nå ska vi kose oss med pizza & brettspill :)

God bedring til dere !

Anonymous poster hash: e351a...f8d

Tusen takk😊

Skrevet

Huff stakkars dere, bank i bordet her har vi kommet unna alt så langt, kos dere med nettbrett, snop, is og annet som er bra når man er syk.

Skrevet

Huff stakkars dere, bank i bordet her har vi kommet unna alt så langt, kos dere med nettbrett, snop, is og annet som er bra når man er syk.

Nå har jeg trøkt i meg en pakke oreokjeks .... Smakte ikke en dritt men rart med det, ned gikk det😜

Skrevet

Nå har jeg trøkt i meg en pakke oreokjeks .... Smakte ikke en dritt men rart med det, ned gikk det😜

Rart med det så lenge man vet at det er godt så går alt ned selv om smakløkene ikke funker ☺

Skrevet

Rart med det så lenge man vet at det er godt så går alt ned selv om smakløkene ikke funker ☺

I know😊😊😊

Skrevet

Omtrent siden august.

Samme her. Omgangssyken forrige uke, i dag hadde han feber når han ble hentet til vanlig tid og er veldig snørrete. Ellers alltid noe siden august.

Anonymous poster hash: 7514b...3b7

Skrevet

Nå har vi hatt syke unger i hus i en måned. Ganske lei kan man si! God bedring til dere! (Og til oss selv) ;)

Anonymous poster hash: 7cd42...a30

Skrevet

Omtrent siden august.

Samme her. Omgangssyken forrige uke, i dag hadde han feber når han ble hentet til vanlig tid og er veldig snørrete. Ellers alltid noe siden august. Anonymous poster hash: 7514b...3b7

Ja, huff.. Føler med deg, hadde to runder omgangssyke i høst. Har hatt ungen hjemme 2 uker i 2015 allerede :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...