Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #1 Skrevet 30. januar 2015 Kan man få satt inn spiral på 6 ukerskontrollen etter fødsel? Hva koster det? Hvilken er det som kan stoppe blødningene? Og har den noen bivirkning med tanke på amming? Anonymous poster hash: 6cbff...83b
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #2 Skrevet 30. januar 2015 Jeg har ikke peil på hvordan det er i forhold til amming eller akkurat pris. Men man kan få satt inn spiral på 6 ukers kontroll. Man burde si ifra på forhånd. Er ikke alle som har kobber spiral liggenes (tror det koster rundt 400) men mener det er hormon spiralen som stopper blødninger og hos legen min måtte jeg kjøpe det på apoteket den gang å var en del dyrere. Over 1000 kr tror jeg. Husker ikke helt. Anonymous poster hash: 4a203...69f
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #3 Skrevet 30. januar 2015 Legen min ville ikke sette inn hormonspiralen før 10 uker etter fødsel. Hun mente det var større fare for at kroppen støtte den ut før det. Jeg måtte da først få resept på spiralen og hente den ut på apoteket for å ha den med meg til legetimen. Dessverre var jeg en av de som blødde i evigheter etter innsettelse ( 4,5 mnd) og hadde mensen som normalt hver mnd i alle de 5 årene jeg hadde den. Da den skulle byttes steriliserte jeg meg i stedet. Anonymous poster hash: 9bf36...3c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå