Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #1 Skrevet 30. januar 2015 På bestilling fra Folkehelseinstituttet har Kunnskapssenteret utarbeidet to rapporter om beskyttende effekt og kost-nytte av HPV-vaksine til gutter. Konklusjon er at det IKKE er kostnadseffektivt. Hva gjør Helseinstuttet da? Jo de setter Folkehelseinstituttet ned enda en arbeidsgruppe som skal vurdere det på ny. Det ligger i korta at denne vaksinen kommer. Folkehelseinstituttet gir seg tydligvis ikke før de får de svara de vil ha. Tipper denne vaksinen kommer innen 2 år. http://www.fhi.no/eway/default.aspx?pid=239&trg=Content_6496&Main_6157=6263:0:25,6566&MainContent_6263=6496:0:25,6567&Content_6496=6178:113711:25,6567:0:6562:1:::0:0 Anonymous poster hash: 96f23...945
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #2 Skrevet 30. januar 2015 Vi kommer ikke til å la verken jenter eller gutter i familien ta vaksinen, og babyen får ingen rotavirus-vaksine. Det er da måte på hysteri, synes de finner flere og flere unødvendige vaksiner. Anonymous poster hash: 425a6...61c
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #3 Skrevet 30. januar 2015 Etter å ha jobbet mange år med gynekologisk cancer er det i alle fall ingen tvil om at mitt barn skal ta HPV-vaksine! Anonymous poster hash: ee3e3...34f
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #4 Skrevet 30. januar 2015 Man kommer langt med kondomer og en god seksualmoral! Mine blir heller ikke vaksinert. Jeg er absolutt ikke vaksinemotstander,men jeg vil ikke vaksinere mot en krefttype man minsker sjansen på å få ved å beskytte seg og la være å pule rundt! Og så lenge gutter ikke blir vaksinert er man like langt.. Anonymous poster hash: 48617...0c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå