Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #1 Skrevet 30. januar 2015 Og etter den siste gangen er jeg skikkelig svimmel. Suser i hodet og klarer ikke helt å fokusere :/ Aldri opplevd det før. Kjenner jeg blir litt redd. Anonymous poster hash: 7a875...ecd
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #2 Skrevet 30. januar 2015 Kanskje et blodkar i hjernen sprakk - ring legen Anonymous poster hash: faf30...933
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #3 Skrevet 30. januar 2015 Du utsetter kroppen din for en stor påkjenning og dette er kroppens måte å reagere på. Får du hjelp noe sted? Anonymous poster hash: 51dc2...6cc
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #4 Skrevet 30. januar 2015 Jeg jobber med å bli frisk etter 6 års sykdom. Begynner å bli frisk, men hender så klart jeg får tilbakefall Anonymous poster hash: 7a875...ecd
Maia'n Skrevet 30. januar 2015 #5 Skrevet 30. januar 2015 Det var trist å høre. Jeg synes du skal ringe noen. For eksempel angstringen? Eller høres det feil ut for deg? De kan hjelpe deg å vurdere om symptomene du oppplever er som følge av fysisk eller psykisk påkjenning. SÅ blir det kanskje lettere å ringe en eventuell lege etterpå. Ønsker deg all lykke til og god bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå