Gå til innhold

Hvor stramt har dere fempunkts -selene i bilstolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer for det er så mange rundt oss som har så slakke seler. Alle sier at de blir så stramme rundt bena. Jeg snakker da om at man får en neve mellom ungen og selen frempå brystet, det er vel mye mer enn anbefalt. Se for meg at de fyker ut ved en bråstopp. Nevner det hver gang og får samme svar. Det blir jo så stramt over lårene. Mine har aldri klaget over dette og de har alltid sittet så stramt så det er et par fingre som går mellom ungen og selen. Har sett så mange så lurer nesten på om det er jeg som er på bærtur. Så hva gjør de fleste?

Anonymous poster hash: 4405c...786

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg strammar godt! Syns mange har dei for slakke, inkludert mannen. Hjelp lite å seie frå... Følgjer tråden.

Skrevet

Stramt! Mulig jeg har litt for stramt, men jeg får fint hånda mellom. han har ikke klaget hittil, det har aldri blitt merker heller.

Skrevet

Tar tak med begge hender og strammer så hardt jeg kan!

Anonymous poster hash: a70bc...622

Skrevet

Jeg prøver å stramme så mye jeg kan, men synes det er veldig vanskelig å få det stramt nok. Vet ikke om det er bilsetet vårt sin feil(bare 6 mnd gammelt) eller om jeg ikke har skjønt noe, men skulle ønske bilsetene hadde en bedre løsning på det der!

Anonymous poster hash: 76fcb...275
Skrevet

Strammer stramt. Får en finger under ved skuldrene. Løse seler er jo livsfarlig!

Skrevet

Godt å høre! Blir jo usikker på om man er helt hysterisk nazi når så mange rundt meg nesten himler med øynene. Prøver å forklare, men det er alltid at det blir jo så stramt stakkar 😮 klarer ikke å skjønne tankegangen 😞 er sikker på at de har løsnet det i bilen hver gang jeg har strammer for de for jeg blir jo så bekymra for ungen om det plutselig skulle skje noe... De er jo mer bekymret for at det er for stramt enn at ungen skal skli ut av selen.

Hi

Anonymous poster hash: 4405c...786

Skrevet

Strammer så hardt jeg får til. Likevel får jeg noen fingre mellom kroppen og selene ja. Syns ikke jeg får stramma hardere. Løse seler er jo livsfarlig...

Anonymous poster hash: 4a26f...0ee

Skrevet

Og husk at barn ikke skal ha tykke dresser eller jakker på i bilstolen☺

Skrevet

Og husk at barn ikke skal ha tykke dresser eller jakker på i bilstolen☺

Jupp! :) Tungvint å kle av og på, men sikkerhet er viktigst!

Skrevet

Så stramt jeg bare klarer! Drar til jeg nesten løfter bilen, har britax og det er ikke enkelt å få de stramme nok. Skal være så stramme at man får mindre enn to fingre mellom skulder og sele. Og tar av tykke klær når vi skal kjøre lengre enn til bhg som tar 2 min.

Anonymous poster hash: e8079...87a

Skrevet

Så stramt jeg bare klarer! Får Max en finger under ved skuldrene. Og ingen tykke jakker!

Skrevet

Strammer så hardt jeg kan!

Anonymous poster hash: ae4cd...811

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...